Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.date.accessioned2022-07-26T06:49:23Z-
dc.date.available2022-07-26T06:49:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Особливості маркетингової діяльності в сучасних соціально-економічних умовах [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Зміни. Адаптація. Нова економіка : матеріали ІІ Міжнародного форуму, (29 вересня 2021 р.) / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк. – К. : КНУ, 2021. – С. 115-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9982-
dc.descriptionIt is shown that in the conditions of administrative-territorial reform Ukrainian marketing is forced to focus on business structures of food, service, transport and other areas. It was confirmed that Ukraine's focus on the problems of its own economy allows to increase the variety and volume of import substitution of manufactured products, to use the favorable geographical location, to establish favorable socio-economic relations with neighboring countries.uk_UA
dc.description.abstractПоказано, що в умовах адміністративно-територіальної реформи український маркетинг змушений орієнтуватися на бізнес-структури харчового, обслуговуючого, транспортного та інших напрямків. Підтверджено, що зосередженість України на проблемах власної економіки дає змогу збільшити різновиди та обсяги імпортозаміщення вироблюваної продукції, використати вдале географічне положення, налагодити вигідні соціально-економічні стосунки з країнами-сусідами. Показано, что в условиях административно-территориальной реформы украинский маркетинг вынужден ориентироваться на бизнес-структуры пищевого, обслуживающего, транспортного и других направлений. Подтверждено, что сосредоточенность Украины на проблемах собственной экономики позволяет увеличить разновидности и объемы импортозамещения производимой продукции, использовать удачное географическое положение, наладить выгодные социально-экономические отношения со странами-соседями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectсередній бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмалый бизнесuk_UA
dc.subjectсредний бизнесuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsmall businessuk_UA
dc.subjectmedium businessuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності в сучасних соціально-економічних умовахuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговой деятельности в современных социально-экономических условияхuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of Marketing Activities in Vodern Socio-economic conditionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf510,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.