Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків удосконалення процесу управління маркетинговим потенціалом розвитку лісогосподарського підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методичні засади управління маркетинговим потенціалом розвитку лісогосподарських підприємств, зокрема розкрито сутність та місце маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства, деталізовано складові маркетингового потенціалу підприємства. Крім того, представлено алгоритм формування і використання маркетингового потенціалу підприємства із застосуванням системного підходу.
В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного лісового господарства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання результативності функціонування підприємства та його маркетингового потенціалу, проведено SWOT-аналіз та PESTEL - аналіз лісової діяльності, запропоновано оцінювання ефективності ринку и привабливість бізнесу лісозаготівель та продуктів деревообробки.
В третьому розділі обґрунтовано механізм маркетингового забезпечення експортного потенціалу діяльності лісогосподарського підприємства та запропонований комплекс напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства завдяки цифровим технологіям. Крім того, обґрунтовано систему маркетингових заходів задля покращення маркетингового потенціалу розвитку лісогосподарського підприємства.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the search for strategic directions for improving the process of managing the marketing potential of the forestry enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological principles of managing the marketing potential of the development of forestry enterprises were investigated, in particular, the essence and place of the marketing potential in the structure of the overall potential of the enterprise was revealed, and the components of the enterprise's marketing potential were detailed. In addition, the algorithm for the formation and use of the marketing potential of the enterprise using a systemic approach is presented.
The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the studied forestry, and analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the effectiveness of the enterprise's functioning and its marketing potential was carried out, a SWOT analysis and a PESTEL analysis of forestry activities were carried out, an assessment of market efficiency and the attractiveness of the business of logging and woodworking products was proposed.
In the third section, the mechanism of marketing support for the export potential of the forestry enterprise is substantiated and a set of directions for increasing the efficiency of the enterprise's marketing activities thanks to digital technologies is proposed. In addition, the system of marketing measures to improve the marketing potential of the development of the forestry enterprise is substantiated.