00 DSpace/Manakin Repository

Формування комплексу маркетингу підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицький, Костянтин Васильович
dc.contributor.author Verbytsky, Kostyantyn Vasyliovych
dc.date.accessioned 2023-01-26T11:44:38Z
dc.date.available 2023-01-26T11:44:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10271
dc.description The qualification work examines the theoretical and methodological aspects of the enterprise's marketing complex, the essence of the marketing complex is considered, and the methods of forming the enterprise's marketing complex are determined. Conducted marketing analysis of the activities of SE "Sumy Biofactory", proposed program of measures for the development of the enterprise's marketing complex, provided an assessment of the economic efficiency of the implemented measures. In the first chapter, on the basis of literary sources, the main concepts of the marketing complex, the tools and structure of the marketing complex formation, the methodical principles of the marketing complex formation were highlighted. The understanding of the concept of the marketing complex is based on the general concept of the marketing complex, the main features of which are formed by balance and complexity. The complex is considered, namely: product, price, sales, promotion, as well as their functions in this complex, components of each of the elements. The advantages and disadvantages of the tools of the marketing complex are listed, the requirements for an effective marketing complex are established. The second section includes three subsections. It is dedicated to the analysis of the organizational and economic characteristics of the Sumy Biofactory, the analysis of the enterprise's marketing activities, and the current marketing complex is presented. The indicators of the effectiveness of the management complex have been determined, the influence of competition on the management elements is felt. In the third section, the company's marketing capabilities for improving the component marketing complex, optimization of existing and new proposed elements of the complex, and an economic assessment of the implementation of the updated marketing complex are determined. The results of the research are summarized in the conclusions and proposals. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методологічні аспекти комплексу маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу, визначено методи формування комплексу маркетингу підприємства. Проведений маркетинговий аналіз діяльності ДП «Сумська біофабрика», запропонована програма заходів розвитку комплексу маркетингу підприємства, надана оцінка економічної ефективності впровадженим заходам У першому розділі на підставі літературних джерел було розглянуто основні поняття комплексу маркетингу, інструменти і структуру формування комплексу маркетингу, методичні принципи формування маркетингового комплексу. Розуміння поняття комплексу маркетингу основується на загальному понятті комплексу маркетингу, основними ознаками якого являється збалансованість, комплексність. Розглянуто елементи комплексу, а саме: товар, ціна, збут, просування, а також їх функції в цьому ж комплексі, компоненти кожного з елементів. Перелічено переваги та недоліки інструментів комплексу маркетингу, встановлено вимоги до ефективного комплексу маркетингу. Другий розділ налічує в собі три підрозділи. Він присвячений аналізу організаційно-економічної характеристики ДП «Сумська біофабрика», аналізу маркетингової діяльності підприємства та розглянуто актуальний комплекс маркетингу. Визначено показники ефективності управління комплексом, розглянуто вплив конкуренції на управління елементами. В третьому розділі визначено маркетингові можливості підприємства з удосконалення складових комплексу маркетингу, оптимізація існуючих і нових запропонованих елементів комплексу, проведено економічну оцінку від впровадження оновленого комплексу маркетингу. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing complex uk_UA
dc.subject communications uk_UA
dc.title Формування комплексу маркетингу підприємства uk_UA
dc.title.alternative Formation of the enterprise's marketing complex uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу