00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове планування діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козловський, Максим Ігорович
dc.contributor.author Kozlovskiy, Maksym Igorovych
dc.date.accessioned 2023-01-30T08:48:17Z
dc.date.available 2023-01-30T08:48:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10277
dc.description In the qualification work, the marketing planning of the enterprise was considered, the theoretical and methodological justification of the basis of the marketing planning of the enterprise was carried out, the marketing planning organization of the enterprise of the Sumy Biological Factory SE was evaluated, the main directions for improving the marketing planning of the enterprise were analyzed. In the first chapter, on the basis of literary sources, the main concepts of marketing planning were considered. Understanding the concept of marketing planning is based on the general concept of marketing planning, the main features of which are strategicness and complexity. The elements of marketing planning are considered. Advantages and disadvantages of marketing planning tools are listed, requirements for effective planning in marketing are established. The second section includes three subsections. It is dedicated to the analysis of the organizational and economic characteristics of the Sumy Biofactory, the analysis of the enterprise's marketing activities. Indicators of the effectiveness of marketing planning are determined, the influence of competition on the management of planning elements is considered. In the third section, the company's marketing capabilities for improving the components of marketing planning, optimization of existing and new proposed elements of marketing planning are defined, and an economic assessment of the implementation of the updated marketing plan is carried out. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингове планування діяльності підприємства, здійснено теоретико-методологічне обґрунтування основи маркетингового планування діяльності підприємства, здійснено оцінку організації маркетингового планування діяльності підприємства ДП «Сумська біологічна фабрика», проаналізовано основні напрями з удосконалення планування маркетингової діяльності підприємства. У першому розділі на підставі літературних джерел було розглянуто основні поняття маркетингового планування. Розуміння поняття маркетингового планування основується на загальному понятті планування маркетингу, основними ознаками якого являється стратегічність та комплексність. Розглянуто елементи маркетингового планування. Перелічено переваги та недоліки інструментів маркетингового планування, встановлено вимоги до ефективного планування в маркетингу. Другий розділ налічує в собі три підрозділи. Він присвячений аналізу організаційно-економічної характеристики ДП «Сумська біофабрика», аналізу маркетингової діяльності підприємства. Визначено показники ефективності маркетингового планування, розглянуто вплив конкуренції на управління елементами планування. В третьому розділі визначено маркетингові можливості підприємства з удосконалення складових маркетингового планування, оптимізація існуючих і нових запропонованих елементів маркетингового планування, проведено економічну оцінку від впровадження оновленого маркетингового плану. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject planning uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.title Маркетингове планування діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing planning of the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу