00 DSpace/Manakin Repository

Управління персоналом медичної установи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбасьов, Віталій Володимирович
dc.contributor.author Horbasyov, Vitaly Volodymyrovych
dc.date.accessioned 2023-01-30T09:23:45Z
dc.date.available 2023-01-30T09:23:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник С. Г. Турчіна uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10282
dc.description The theoretical basis of personnel management as a condition for managing the development of a medical institution was investigated in the qualification work. As a result of summarizing the opinions of scientists and taking into account the specifics of the activity, it was determined that personnel management is a complex system of measures aimed at increasing the professional qualification level, motivation, stimulation of personnel and the full use of their capabilities in order to manage the development of the enterprise. In the evaluation of the economic and financial indicators of the Communal Non-Profit Enterprise Glukhivsk City Hospital of the Glukhivsk City Council, the following was found: an increase in the efficiency of the use of the hospital's fixed assets; the level of financial discipline is satisfactory, there are no overdue payments; the largest expenditure items are hospital staff wages and costs for consumed electricity. The analysis of the main economic indicators shows the effective activity of the medical institution. In the process of analyzing the personnel management system, it was found that the KNP «GML» of the HMR is not fully staffed with medical personnel, a problem is fixed regarding their quality characteristics, the functions of personnel management are performed improperly, the lack of automation of personnel management functions, the inefficiency of the system of adaptation, training and development and staff motivation, lack of corporate culture development programs. It is proposed to adjust personnel work in the part of personnel planning, and practical proposals have been made to improve the system of recruitment and selection of personnel. Recommendations on expanding the list of personnel service functions and its restructuring have been developed. It has been proven that in the conditions of strengthening the role of information digital technologies, the use of such tools as the creation of a modern information system will contribute to the improvement of personnel management and the prompt resolution of management problems, in particular, the use of the «Medical personnel» software is proposed, and the provision of technical support is proposed to be entrusted to a personnel service specialist. In order to optimize material incentives, a system of additional payments for high quality medical services, achievement of a high professional qualification level, innovative activity and dedication to a medical institution has been developed. As part of the development of the non-material incentive system, it is proposed to create conditions at workplaces that will promote the realization of professional and qualification potential, and the development of mentoring and career growth systems is proposed. The program of adaptation of personnel in KNP «GML» of the GMR and the ways of its implementation are proposed. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи управління персоналом як умову управління розвитком медичної установи. У результаті узагальнення думок вчених та враховуючи специфіку діяльності визначено, що управління персоналом – це як комплексна система заходів спрямованих на підвищення професійно-кваліфікаційного рівня, мотивації, стимулювання персоналу та повне використання його можливостей задля здійснення управління розвитком підприємства. В роботі проведеної оцінки економічних та фінансових показників Комунального некомерційного підприємства Глухівська міська лікарня Глухівської міської ради виявлено: підвищення ефективності використання основних фондів лікарні; рівень фінансової дисципліни - задовільний, прострочень платежів немає; найбільші статті витрат - оплата праці персоналу лікарні та витрати за спожиту електроенергію. Аналіз основних економічних показників свідчить про результативну діяльність медичної установи. У процесі аналізу системи управління персоналом виявлено, що КНП «ГМЛ» ГМР не в повній мірі укомплектовано медичними кадрами, фіксується проблема щодо їх якісних характеристик, функції кадрового менеджменту виконуються неналежним чином, відсутність автоматизації функцій управління персоналом, неефективність системи адаптації, навчання і розвитку та мотивації персоналу, відсутність програм з розвитку корпоративної культури. Пропонується налагодженням кадрової роботи в частині кадрового планування, внесено практичні пропозиції щодо вдосконалення системи підбору і відбору персоналу. Розроблено рекомендації щодо розширення переліку функцій служби персоналу та його реструктуризація. Доведено, шо в умовах посилення ролі інформаційних цифрових технологій удосконаленню управління персоналом та оперативному вирішенню проблем управління сприятиме використання таких інструментів, як створення сучасної інформаційної системи, зокрема, пропонується використання програмного забезпечення «Медичні кадри», забезпечення технічного супровіду пропонується покласти на спеціаліста служби персоналу. З метою оптимізації матеріального стимулювання розроблено систему додаткових виплат за високу якість медичних послуг, досягнення високого професійно-кваліфікаційного рівня, інноваційну активність та відданість медичній установі. В рамках розвитку системи нематеріального стимулювання запропоновано створення на робочих місцях умов, що сприятимуть реалізації професійно-кваліфікаційного потенціалу, пропонується розвиток систем наставництва та кар'єрного зростання. Запропоновано програму адаптації персоналу в КНП «ГМЛ» ГМР та шляхи її реалізації. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UA
dc.subject управління персоналом uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject удосконалення uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing complex uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.title Управління персоналом медичної установи uk_UA
dc.title.alternative Management of personnel of a medical institution uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу