00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічні методи управління персоналом закладів загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дейнека, Іоланта Олександрівна
dc.contributor.author Deineka, Iolanta Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2023-01-30T09:48:18Z
dc.date.available 2023-01-30T09:48:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10286
dc.description In modern conditions of economic and social development, the effective use of personnel management methods is of great importance. For institutions of general secondary education in particular, as well as for educational organizations in general, the human factor is of particular importance. That is why the effectiveness of an educational organization is primarily determined by how the personnel management system is organized, because today human resources are a key factor capable of increasing the effectiveness of the institution's educational activities. The qualification paper examines the theoretical foundations of social-psychological personnel management methods and the specifics of the application of these management methods specifically in institutions of general secondary education; the organizational structure of the Communal Institution Sumy Specialized School of I-III degrees No. 2 named after D. Kosarenko of the city of Sumy, Sumy region, an analysis of the teaching staff of this institution was carried out, an assessment of its professional and qualification composition was provided, the use of social-psychological methods of personnel management in the CU of SSS No. 2 was investigated; the strategic directions of the development of the institution were determined, proposals were made to improve the use of social and psychological methods of personnel management and the feasibility of introducing them into the work of personnel management by the head of the institution was proven, as those that should increase the efficiency of the work of the institution's staff, which in turn will lead to a significant improvement in quality of educational services provided by this institution and will increase the institution's competitiveness among institutions of general secondary education in the city of Sumy. Thus, the study of the content and practice of applying psychological management methods in the modern conditions of an educational institution revealed a number of urgent problems, the basis of which are the measures of strategic and tactical management. It has been proven that they rely on personal changes in the consciousness and culture of management. Personnel efficiency cannot be ensured only through administrative and economic methods. In order to harmonize management, all three groups of methods must be balanced: administrative, economic, and socio-psychological. uk_UA
dc.description.abstract В сучасних умовах розвитку економіки та суспільства важливе значення має ефективне використання методів управління персоналом. Для закладів загальної середньої освіти зокрема, як і для освітніх організацій в цілому, людський фактор має особливе значення. Саме тому ефективність діяльності освітньої організації виявляється в першу чергу тим, як організована система управління персоналом, бо людські ресурси сьогодні виступають ключовим фактором, який здатний підвищувати ефективність освітньої діяльності закладу. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи методів соціально-психологічного управління персоналом і особливості застосування цих методів управління саме в закладах загальної середньої освіти; представлено організаційну структуру Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області, проведено аналіз педагогічного персоналу даного закладу, надана оцінка його професійного та кваліфікаційного складу, досліджено використання соціально-психологічних методів управління персоналом в КУ ССШ №2; визначені стратегічні напрямки розвитку закладу, внесені пропозиції по удосконаленню використання соціально-психологічних методів управління персоналом та доведена доцільність впровадження їх в роботу по управлінню персоналом керівником закладу, як тих, що мають підвищити ефективність роботи колективу закладу, що в свою чергу призведе до суттєвого покращення якості освітніх послуг, що надаються даною установою та підвищить конкурентоспроможність закладу серед закладів загальної середньої освіти міста Суми. Таким чином, дослідження змісту та практики використання психологічних методів управління в сучасних умовах навчального закладу виявило низку актуальних проблем, в основі яких лежать стратегічні та тактичні заходи управління. Доведено, що вони базуються на особистих змінах у мисленні та культурі лідерства. Особисту ефективність неможливо забезпечити лише адміністративно-економічними методами. Для координації управління необхідно підтримувати баланс усіх трьох груп методів: адміністративних, економічних і соціально-психологічних. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UA
dc.subject управління персоналом uk_UA
dc.subject соціально-психологічні методи управління персоналом uk_UA
dc.subject психологічний клімат uk_UA
dc.subject personnel management uk_UA
dc.subject socio-psychological methods of personnel management uk_UA
dc.subject psychological climate uk_UA
dc.title Соціально-психологічні методи управління персоналом закладів загальної середньої освіти uk_UA
dc.title.alternative Socio-psychological methods of personnel management of institutions of general secondary education uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу