00 DSpace/Manakin Repository

Управління збутом продукції на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Логвин, Ігор Олексійович
dc.contributor.author Logvin, Ihor Oleksiyovych
dc.date.accessioned 2023-03-30T10:58:55Z
dc.date.available 2023-03-30T10:58:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10479
dc.description The purpose of the study is to develop measures to improve the management of sales of the company's products. The object of the research is LLC "Vorozhbyansk kombinat hliboproduktiv", the main activity of which is the production and sale of bakery products, and the subject of the research is the management of sales of the company's products. Research methods: factor analysis, synthesis, forecasting, statistical processing of results, induction, deduction. The sustainable functioning of enterprises largely depends on the efficiency of sales activities, which directly forms the indicator of income from the sale of products, works or services. Maintaining and improving the position of this enterprise in a certain market segment, successful participation in competition, increasing demand for production products largely depends on the effectiveness of sales activities and the completeness of the company's sales policy; successful access to new market segments. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є розробка заходів щодо покращення управління збутом продукції підприємства. Об'єктом дослідження є ТОВ «Ворожбянський комбінат хлібопродуктів», основною діяльністю якого є виробництво та продаж хлібобулочних виробів, а предметом дослідження є управління збутом продукції підприємства. Методи дослідження: факторний аналіз, синтез, прогнозування, статистична обробка результатів, індукція, відрахування. Стійке функціонування підприємств багато в чому залежить від ефективності збутової діяльності, яка безпосередньо формує показник доходу від продажу продукції, робіт чи послуг. Збереження та вдосконалення позицій цього підприємства на певному сегменті ринку, успішна участь у конкуренції, збільшення попиту на виробничу продукцію значною мірою залежить від ефективності збутової діяльності та повноти політики продажу компанії; успішний доступ до нових сегментів ринку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject збутова діяльність uk_UA
dc.subject збутовий потенціал uk_UA
dc.subject sales uk_UA
dc.subject sales activities uk_UA
dc.subject sales potential uk_UA
dc.title Управління збутом продукції на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Management of product sales at the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу