Короткий опис(реферат):
В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти аналізу передумов формування концепції маркетингу відносин на підприємстві; проаналізовано особливості інноваційного управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства; охарактеризовано сукупність теоретико-методичних та практичних питань щодо системи управління формування відносин підприємства.
Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства; обґрунтовано та проаналізовано оцінку відносин підприємства з ключовими партнерами та споживачами; сформовано стратегії партнерських відносин на підприємстві; сформовані висновки. теоретико-методичні засади концепції маркетингу відносин.
Сформовано стратегії лояльності споживачів на підприємстві; застосування системи управління взаємовідносинами з клієнтами, як однієї із основних елементів підвищення лояльності споживачів; розглянуто методології стратегії управління лояльністю споживачів, розроблені рекомендацій, щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
У роботі детально розглянуті алгоритми та ключові моменти впровадження CRM-системи, її переваги та недоліки. Визначено можливості автоматизації бізнес-процесів за допомогою даної системи.
Визначено причини, які вимагають впровадження та використання CRM. Показано об'єктивну необхідність організації стратегічної взаємодії підприємств та перспективи застосування партнерських відносин.
Суть розробки, основні результати:
In the qualification work, the theoretical aspects of the analysis of the prerequisites for the formation of the concept of relationship marketing at the enterprise are considered; the peculiarities of innovative management of the competitiveness of an agricultural enterprise are analyzed; a set of theoretical-methodical and practical issues regarding the management system of enterprise relationship formation is characterized.
The marketing activity of the enterprise was analyzed; the evaluation of the company's relations with key partners and consumers is substantiated and analyzed; strategies of partnership relations at the enterprise were formed; formed conclusions. theoretical and methodological foundations of the concept of relationship marketing; to form consumer loyalty strategies at the enterprise; application of the customer relationship management system as one of the main elements of increasing customer loyalty; the methodology of the strategy of consumer loyalty management was considered, recommendations were developed regarding the improvement of the marketing activity of the enterprise.
Algorithms and key points of CRM system implementation, its advantages and disadvantages are discussed in detail in the work. The possibilities of automating business processes with the help of this system have been determined. The reasons that require the implementation and use of CRM are considered. The objective necessity of organizing the strategic interaction of enterprises and the prospects of applying partnership relations are shown.