Короткий опис(реферат):
У роботі розглянуто сутність, поняття, особливості планування збутової діяльності підприємства. Процес маркетингового планування більш значущий, ніж створення формалізованого плану, відтак визначено, що необхідно встановлювати межі при плануванні збутової діяльності на будь-який момент часу та задатися питаннями: «Що потрібно для досягнення успіху і чи можливо це для цієї фірми.»
Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ «СЛАВ ФОРЕСТ», основних економічних показників, зроблена оцінка планування маркетингової та збутової діяльності підприємства. Досліджено комплекс маркетингу, товарний асортимент, збут продукції. Підприємство спеціалізується на виробництві пиломатеріалів та виробів з деревини. Ціни на товари підприємства мають тенденцію до щорічного зростання, проте існує діапазон знижок для постійних клієнтів. Продукція реалізується не тільки в Україні але і на міжнародному ринку. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку деревини та продукції лісової галузі, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення ринків збуту.
Обґрунтовано шляхи вдосконалення планування збутової діяльності підприємства, запропоновано впровадження системи планування на основі методики SOSTAC, яка дозволить поставити адекватні цілі для розвитку свого проекту, а також визначить, які дії потрібно виконати для реалізації цих цілей.
Запропоновано спланувати стратегію розширення ринків збуту. Планування збутової діяльності потребує також необхідності постійного та періодичного розширення та оновлення асортименту продукції підприємства. Фірма має всі можливості для нарощування та розширення асортименту і створення інноваційних продуктів для підтримання маркетингової активності підприємства. Все це матиме позитивні тенденції і характеризуватиме високий рівень системи організації збутової діяльності. На основі проведеного моделювання внутрішньої дохідності вкладених в реалізацію зроблених рекомендацій коштів залежно від зміни обсягів збуту продукції показало що у навіть у випадку зменшення обсягів збуту продукції підприємств на 20%, кошти вкладені в розробку та вдосконалення маркетингової збутової стратегії, будуть мати внутрішню дохідність не нижче 13,9%.
Суть розробки, основні результати:
The work examines the essence, concepts, and features of planning the company's sales activities. The marketing planning process is more important than the creation of a formalized plan, so it is necessary to set boundaries when planning sales activities at any point in time and ask the questions: "What does it take to be successful and is it possible for this company?"
The general analysis of the activities of "SLAV FOREST" LLC, the main economic indicators, and an assessment of the planning of the company's marketing and sales activities were carried out. The marketing complex, product range, product sales were studied. The enterprise specializes in the production of lumber and wood products. The prices of the company's goods tend to increase annually, but there is a range of discounts for regular customers. The products are sold not only in Ukraine, but also on the international market. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position on the market of wood and forest industry products, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of sales markets.
Ways to improve the planning of the company's sales activities are substantiated, the implementation of a planning system based on the SOSTAC methodology is proposed, which will allow you to set adequate goals for the development of your project, as well as determine what actions need to be performed to implement these goals.
It is proposed to plan a strategy for the expansion of sales markets. The planning of sales activities also requires the need for constant and periodic expansion and renewal of the company's product range. The company has all the opportunities to increase and expand the assortment and create innovative products to support the marketing activity of the enterprise. All this will have positive trends and will characterize the high level of the sales activity organization system. Based on the modeling of the internal profitability of the funds invested in the implementation of the recommendations made, depending on the change in product sales volumes, it was shown that even in the case of a 20% decrease in the sales volume of the enterprises, the funds invested in the development and improvement of the marketing sales strategy will have an internal profitability of at least 13, 9%.