Короткий опис(реферат):
Показано, що в наш час особливої актуальності набувають дослідження, спрямовані на формування та реалізацію інноваційної політики в секторі реальної економіки, сфері державного управління, комунікаціях та ін., необхідною умовою чого є стимулювання інноваційної та наукової діяльності українських закладів вищої освіти, проєктних установ, компаній, фірм та їх об’єднаних структур. Розглянуто відмінності між матеріальними інноваціями, які впроваджуються на промислових та сільськогосподарських підприємствах і в сфері послуг, та нематеріальними, до яких можна віднести, зокрема, нововведення в управлінських комунікаціях, новітні технології в науковій і освітній діяльності, новації у брендингу, нові механізми управління іміджем та інші.
Суть розробки, основні результати:
It is shown that nowadays research aimed at the formation and implementation of innovative policy in the real economy sector, public administration, communications, etc. is gaining special relevance, a necessary condition for which is the stimulation of innovative and scientific activities of Ukrainian institutions of higher education, project institutions, companies , firms and their joint structures. The differences between tangible innovations implemented at industrial and agricultural enterprises and in the service sector and intangible innovations, which include, in particular, innovations in management communications, the latest technologies in scientific and educational activities, innovations in branding, new mechanisms of image management and others.