00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства в умовах цифрового середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антоненко, Марина Сергіївна
dc.contributor.author Antonenko, Maryna Sergiivna
dc.date.accessioned 2024-01-23T12:04:21Z
dc.date.available 2024-01-23T12:04:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11430
dc.description The qualification work is dedicated to the research and development of effective strategic approaches to the management of the marketing activities of the enterprise in the conditions of the digital environment. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing strategy of the enterprise's development are explored, the features and trends of the scientific community in the field of marketing strategy management and the digital environment are detailed. In addition, a bibliometric cluster analysis of keywords of researched scientific works was carried out. The second section presents the analysis of the marketing strategy management system for the development of REDDING LLC. An assessment of the organizational and economic structure of the enterprise was carried out. In addition, an assessment of the state of management of marketing activities at the enterprise was carried out and an assessment of the effectiveness of management of marketing activities of the enterprise was carried out. The third section presents directions for improving the management of the marketing strategy for the development of the enterprise in the conditions of the digital environment of REDDING LLC, the analysis of the competitiveness of the development of the enterprise in the conditions of the digital environment, the development of the marketing strategy of the development of the enterprise in the conditions of the digital environment of REDDING LLC, and the main directions of using modern digital technologies in the functioning of the marketing strategy. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розробці ефективних стратегічних підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифрового середовища. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства, деталізовано особливості та тренди наукової спільноти в сфері управління маркетинговою стратегією та цифровим середовищем. Крім того, проведений бібліометричний кластерний аналіз ключових слів досліджуваних наукових праць. В другому розділі представлено аналіз системи управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства ТОВ "РЕДДІНГ". Проведена оцінка організаційно-економічної структури підприємства. Крім того, здійснено оцінювання стану управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та проведена оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. В третьому розділі представлені напрями удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства в умовах цифрового середовищ ТОВ "РЕДДІНГ", проведений аналіз конкурентоспроможності розвитку підприємства в умовах цифрового середовища, обґрунтовано розробку маркетингової стратегії розвитку підприємства в умовах цифрового середовища ТОВ "РЕДДІНГ" та наведені основні напрями використання сучасних цифрових технологій у функціонуванні маркетингової стратегії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject управління маркетинговою стратегією uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject marketing strategies uk_UA
dc.subject management of marketing strategy uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.title Управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства в умовах цифрового середовища uk_UA
dc.title.alternative Management of the marketing strategy of enterprise development in the digital environment uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу