Короткий опис(реферат):
В кваліфікаційній роботі охарактеризовано сутність системи управління маркетинговою діяльністю та досліджено методичні підходи щодо оцінки рівня її ефективності; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Племзавод «Михайлівка» Сумського району; проведено аналіз складових маркетингової діяльності досліджуваного господарства; досліджено стан управління маркетинговою діяльністю підприємства; розроблено алгоритм впровадження системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; обґрунтовано удосконалення підходів щодо управління ризиками маркетингової діяльності підприємства; визначено можливості інформаційно-комунікаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Для підвищення конкурентоспроможності підприємства було рекомендовано для використання концептуальну модель інтегрованого маркетингового управління підприємством, яка забезпечить здійснення операційного маркетингу – активного аспекту інтегрованого маркетингу та стратегічного маркетингу – аналітичного аспекту, що завершиться обранням стратегій конкурентної переваги. Запропонований підхід до формування системи управління маркетинговими ризиками, який дозволяє врахувати особливості прояву невизначеності у формі маркетингового ризику при обґрунтуванні методів аналізу та прогнозування його рівня; мінімізувати витрати на управління маркетинговим ризиком при більшій ефективності такого управління.
Запропоновано шляхи підвищення ступеня обгрунтованості управлінських рішень щодо вибору найбільш сприйнятливих для підприємства можливостей розвитку маркетингової діяльності, використанні інтернет – маркетингу на підприємстві при приорітеті інтеграції «виробник-споживач» і, тим самим, підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю. Визначено організаційний підхід до використання інтернет – маркетингу на господарстві та надано пропозиції щодо застосування системи оцінювальних індикаторів ефективності управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства та визначення загального ефекту від запровадження прогнозних позитивних зрушень.
Суть розробки, основні результати:
In the qualification work, the essence of the marketing activity management system is characterized and methodical approaches to assessing the level of its effectiveness are investigated; the organizational and economic characteristics of «Plemzavod «Mykhailivka»» LLC of the Sumy district are provided; an analysis of the components of the marketing activity of the farm under study was carried out; the state of management of the enterprise's marketing activities was investigated; an algorithm for implementing the marketing activity management system of the enterprise was developed; the improvement of approaches to risk management of marketing activities of the enterprise is substantiated; the possibilities of information and communication support for the management of the enterprise's marketing activities are defined.
To increase the competitiveness of the enterprise, a conceptual model of integrated marketing management of the enterprise was recommended for use, which will ensure the implementation of operational marketing - the active aspect of integrated marketing and strategic marketing - the analytical aspect, which will end with the selection of competitive advantage strategies. The proposed approach to the formation of a marketing risk management system, which allows taking into account the peculiarities of the manifestation of uncertainty in the form of marketing risk when justifying methods of analysis and forecasting its level; minimize marketing risk management costs with greater efficiency of such management.
Ways to increase the degree of validity of management decisions regarding the selection of the most receptive opportunities for the development of marketing activity for the enterprise, the use of Internet marketing at the enterprise with the priority of «producer-consumer» integration and, thereby, increasing the effectiveness of marketing activity management are proposed. The organizational approach to the use of internet marketing on the farm was defined and proposals were made for the application of the system of evaluation indicators of the effectiveness of management of the marketing activities of an agricultural enterprise and the determination of the general effect of the introduction of predictive positive changes.