00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговим потенціалом аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зікрань, Артем Віталійович
dc.contributor.author Zikran, Artem Vitaliyovych
dc.date.accessioned 2024-01-24T12:25:24Z
dc.date.available 2024-01-24T12:25:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11459
dc.description The essence of the enterprise's marketing potential is defined in the qualification work; the components and factors of the development potential of the enterprise's marketing activity were studied; the methodical principles of assessing the potential of the enterprise's marketing activity are characterized. It was determined that the main components of the management of the company's development potential, in particular, economic, production, innovation and management potentials, according to their content and methodology of formation, lie in the plane of the marketing potential. This is explained by the fact that the marketing potential includes all the main areas of the company's activity - in production, pricing, distribution and sales of goods, as well as strategic management with the simultaneous introduction of innovations in leather with separate areas. An analysis of the organizational and economic characteristics of the enterprise was carried out. The influence of internal and external environmental factors on the formation of the potential of the enterprise's marketing activity was analyzed, and the effectiveness of the enterprise's functioning and its marketing potential were evaluated. Measures for managing marketing potential are proposed. Ways to improve the efficiency of management of the marketing potential of an agricultural enterprise have been determined. Marketing measures to improve the management of the company's potential are proposed. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового потенціалу підприємства; вивчено складові та чинниками формування потенціалу розвитку маркетингової діяльності підприємства; охарактеризовано методичні засади оцінки потенціалу маркетингової діяльності підприємства. Визначено, що основні складові управління потенціалом розвитку підприємства, зокрема, економічний, виробничий, інноваційний та управлінський потенціали, за своїм змістовним наповненням та методологією формування лежать в площині саме маркетингового потенціалу. Це спричинено тим, що маркетинговий потенціал включає в себе всі основні сфери діяльності підприємства – по виробництву, ціноутворенню, розподілу та збуту товарів, а також стратегічному управлінні при одночасному запровадженні інновацій в кожну з окреслених сфер. Проведено аналіз організаційно-економічної характеристики підприємства. Проаналізовано вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування потенціалу маркетингової діяльності підприємства та проведена оцінка результативності функціонування підприємства та його маркетинговий потенціал. Запропоновано заходи щодо управління маркетинговим потенціалом. Визначено шляхи удосконалення ефективності управління маркетинговим потенціалом аграрного підприємства. Запропоновано маркетингові заходи з покращення управління потенціалом підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject маркетинговий потенціал uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject marketing potential uk_UA
dc.title Управління маркетинговим потенціалом аграрного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Management of the marketing potential of an agricultural enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу