Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико–методичні основи формування маркетингового інструментарію підприємства; відмічено, що успіх маркетингової комунікаційної політики компанії, а також впровадження та розвиток інноваційних маркетингових інструментів значною мірою залежить від індивідуального підходу до вибору змісту та засобів маркетингових комунікацій, спрямованих на кінцевого споживача. В роботі проведений аналіз маркетингового інструментарію торговельного підприємства; розглянуто організаційно - економічну характеристику торговельного підприємства; проаналізовано основні фінансово-економічні показники діяльності торговельного підприємства, проведено аналіз маркетингової діяльності торговельного підприємства; надана та представлена оцінка елементів маркетингового інструментарію торговельного підприємства.
Особливу увагу заслуговує дослідження маркетингового потенціалу за його основними структурними елементами: організаційний, технологічний та фінансовий потенціал. Визначено вплив маркетингового інструментарію на проведення кількісної оцінку рівня маркетингового потенціалу підприємства за елементами внутрішнього маркетингового середовища; проаналізовано потенціал зовнішнього маркетингового середовища господарства, виконано SWOT-аналіз підприємства та виявлено маркетингові можливості торговельного підприємства з урахуванням удосконалення складових маркетингового інструментарію. Під час написання кваліфікаційної роботи було проведено оптимізацію складових маркетингового інструментарію; надана оцінка економічної ефективності оновленого маркетингового інструментарію торговельного підприємства. Запропоновано розширення асортименту торговельного підприємства сонячними панелями, дозволить залучити більшу кількість цільової аудиторії, збільшити попит на продукцію та прибуток, а також бути конкурентоспроможним серед виробників-конкурентів.
Суть розробки, основні результати:
The qualification paper examines the theoretical and methodological foundations of the formation of the company's marketing tools; it was noted that the success of the company's marketing communication policy, as well as the introduction and development of innovative marketing tools, largely depends on an individual approach to choosing the content and means of marketing communications aimed at the end consumer. The work analyzes the marketing tools of a trading company; the organizational and economic characteristics of the trade enterprise were considered; the main financial and economic indicators of the trade enterprise were analyzed, the marketing activity of the trade enterprise was analyzed; an assessment of the elements of marketing tools of a trade enterprise is given and presented.
Research of marketing potential by its main structural elements: organizational, technological and financial potential deserves special attention. The impact of marketing tools on the quantitative assessment of the level of the enterprise's marketing potential based on the elements of the internal marketing environment is determined; the potential of the external marketing environment of the farm was analyzed, a SWOT analysis of the enterprise was performed and the marketing opportunities of the trading enterprise were identified, taking into account the improvement of the components of the marketing toolkit.
During the writing of the qualification work, optimization of the components of the marketing toolkit was carried out; provided an assessment of the economic efficiency of the updated marketing tools of the trading enterprise. It is proposed to expand the assortment of the trading company with solar panels, which will allow to attract a larger number of the target audience, increase the demand for products and profits, as well as be competitive among competing manufacturers.