DSpace Repository

Управління маркетинговою політикою розподілу аграрного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Користов, Андрій Станіславович
dc.contributor.author Korystov, Andriy Stanislavovych
dc.date.accessioned 2024-01-25T09:34:24Z
dc.date.available 2024-01-25T09:34:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11466
dc.description The qualification work is dedicated to finding ways to improve the marketing management of the product distribution policy at the enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the management system of product distribution policy at the enterprise, the main principles of building distribution channels, and the peculiarities of diagnostics of the marketing policy of the enterprise's distribution are detailed. In addition, methodological approaches to evaluating the effectiveness of the management system of product distribution policy at the enterprise were investigated. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, management of the product distribution policy at the enterprise was carried out. An assessment of the level of utilization of the enterprise's aggregate potential of marketing resources was carried out, an assessment of the efficiency of the enterprise's distribution policy was carried out. In the third chapter, the ways of improving the management system of the product distribution policy at the enterprise are substantiated, the planning system of the effective marketing policy of product distribution is improved, the distribution policy management strategy is developed and the ways of optimization of the marketing policy of distribution are determined. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів вдосконалення маркетингового управління політикою розподілу продукції на підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві, основні принципи побудов каналів розподілу, деталізовано особливості діагностики маркетингового маркетингової політики розподілу підприємства. Крім того, досліджено методологічні підходи до оцінювання ефективності системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено управління політикою розподілу продукції на підприємстві. Здійснено оцінювання рівня використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів підприємства, здійснено оцінювання ефективності розподільчої політики підприємства. В третьому розділі обґрунтовано шляхи вдосконалення системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві, вдосконалено систему планування ефективної маркетингової політики розподілу продукції, розроблено стратегію управління політикою розподілу та визначені шляхи оптимізації маркетингової політики розподілу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject політика розподілу uk_UA
dc.subject агробізнес uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject distribution policy uk_UA
dc.subject agribusiness uk_UA
dc.title Управління маркетинговою політикою розподілу аграрного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing management of the quality of customer service of a banking institution uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account