00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові ризики діяльності сільськогосподарського підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нудженко, Олександр Олександрович
dc.contributor.author Nudzhenko, Oleksandr Oleksandrovych
dc.date.accessioned 2024-01-25T10:28:28Z
dc.date.available 2024-01-25T10:28:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11467
dc.description The qualification work deals with the search for strategic directions for reducing marketing risks of agricultural enterprises. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of marketing risks of enterprises are studied; in particular, the classification and features of marketing risks of agrarian business enterprises are considered, the methodological approaches used for the assessment of marketing risks of the enterprise are determined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, a SWOT analysis and a PEST analysis of activities were carried out. Based on the conducted survey of the enterprise's customers, an assessment of the enterprise's marketing risks was carried out. In particular, the list of marketing risks is determined, the process of the emergence of the company's marketing risks is detailed, and they are ranked according to the probability of their occurrence. It has been proven that in order to build a holistic model of the occurrence of risks, the group of risk factors, which are the main elements of the system, should be supplemented with another regulatory element - the state. In addition, a QUEST analysis of the factors of the enterprise's macro environment was conducted, which made it possible to single out 5 groups of the enterprise's main marketing risks. In the third chapter, directions for reducing marketing risks of enterprises are substantiated, in particular, the peculiarities of marketing risk management at an agricultural enterprise as a means of improving marketing policy are substantiated, and a risk-oriented marketing strategy module is developed. Attention is focused on the need to develop a risk map as an element of the enterprise's risk management program. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків зниження маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи маркетингових ризиків підприємств, зокрема розглянуто класифікацію та особливості маркетингових ризиків підприємств аграрного бізнесу, визначені методичні підходи, що застосовуються для оцінки маркетингових ризиків підприємства. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено SWOT-аналіз та PEST-аналіз діяльності. На основі проведеного опитування клієнтів підприємства здійснено оцінювання маркетингових ризиків підприємства. Зокрема визначено перелік маркетингових ризиків, деталізовано процес виникнення маркетингових ризиків підприємства, зроблено їх ранжування за ймовірністю їх виникнення. Доведено, щоб побудувати цілісну модель виникнення ризиків, групу факторів ризику, які є основними елементами системи, слід доповнити ще одним регулюючим елементом – державою. Крім того, проведено QUEST-аналіз факторів макросередовища підприємства, який дозволив виокремити 5 груп основних маркетингових ризиків підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрямки зниження маркетингових ризиків підприємств, зокрема обґрунтовано особливості управління маркетинговими ризиками на сільськогосподарському підприємстві як засіб покращення маркетингової політики, розроблено модель ризикоорієнтованої маркетингової стратегії. Акцентовано увагу на необхідності розробки карти ризиків як елементу програми управління ризиками на підприємстві. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject ризики uk_UA
dc.subject маркетингові ризики uk_UA
dc.subject карта ризиків uk_UA
dc.subject risks uk_UA
dc.subject marketing risks uk_UA
dc.subject risk map uk_UA
dc.title Маркетингові ризики діяльності сільськогосподарського підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing risks of agricultural enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу