Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена пошуку напрямків маркетингового управління якістю обслуговування клієнтів банківської установи. В першому розділі досліджено теоретичні основи управління якістю обслуговування клієнтів компанії, зокрема розкрито сутність концепції маркетингу персоналу, визначено взаємозв’язок маркетингу персоналу з управлінням персоналу.
В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного банку, проаналізовано маркетингову діяльність. Крім того, здійснено аналіз маркетингової діяльності банку, запропоновано оцінювання ефективності обслуговування клієнтів банку, рівня обслуговування та престижності закладу. На основі аналітичної оцінки фінансової стійкості банку розроблено рекомендації щодо підвищення рівня фінансової стійкості.
В третьому розділі обґрунтовано маркетингову стратегію управління персоналом банку, розроблено і впроваджено стандарти якості обслуговування клієнтів, досліджено методи лояльності як необхідна умова підвищення конкурентоспроможності банку. Запропоновано підвищити ефективність управління банком, мінімізувати банківський ризик, збільшити власний капітал банку, впровадити нові механізми оцінки та контролю за показниками фінансової стійкості, підвищити прибутковість діяльності, диверсифікувати (оптимізувати) діяльність, створити нормативно-правову базу, що дозволяє банкам отримувати економічну вигоду та регулювати ступінь економічної вигоди в країні.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the search for strategic directions for improving the marketing management process of the bank's personnel. In the first chapter, the theoretical foundations of managing the quality of customer service of the company are investigated, in particular, the essence of the concept of personnel marketing is revealed, the relationship between personnel marketing and personnel management is determined.
In the second section, the organizational and economic characteristics of the bank under study are presented, and the marketing activity is analyzed. In addition, an analysis of the bank's marketing activities was carried out, an assessment of the effectiveness of the bank's customer service, the level of service and the institution's prestige was proposed. Based on the analytical assessment of the financial stability of Raiffeisen Bank Aval JSC, recommendations were developed to increase the level of financial stability.
The third chapter substantiates the marketing strategy of the bank's personnel management, develops and implements customer service quality standards, and investigates methods of loyalty as an indispensable condition for increasing the bank's competitiveness. It is proposed to increase the efficiency of bank management, minimize banking risk, increase the bank's equity capital, introduce new mechanisms for assessing and monitoring financial stability, increase profitability, diversify (optimize) activities, create a regulatory and legal framework that allows banks to obtain economic benefits and regulate degree of economic benefit in the country.