00 DSpace/Manakin Repository

Створення системи маркетингового управління якістю на підприємстві та забезпечення її ефективного функціонування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещенко, Сергій Вікторович
dc.contributor.author Leshchenko, Serhii
dc.date.accessioned 2024-01-25T11:24:28Z
dc.date.available 2024-01-25T11:24:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11471
dc.description The qualification work defines the concept and essence of "Quality system", the theoretical foundations of management of the marketing potential of the enterprise. The influence of the management of the enterprise's marketing potential on ensuring its sustainable development is considered. The essence of the concept of marketing potential as the aggregate potential of marketing resources and the concept of marketing resources is defined enterprises. The factors (internal, which are in the zone of influence of the enterprise, and external, which are outside the limits of its influence) affecting the marketing potential of the enterprise are determined. The areas of development of the marketing potential of the agricultural enterprise in terms of strengths and weaknesses, opportunities and threats of the enterprise are considered. The general characteristics and analysis of the economic indicators of the financial and economic activity of the enterprise are presented on the Tecnologia JSC. Marketing research was conducted potential by its main structural elements: organizational, personnel, financial potential, as well as enterprise marketing software and the use of marketing tools. A quantitative assessment of the level of the enterprise's marketing potential by elements of the internal marketing environment was carried out. The potential of the external marketing environment of the farm was analyzed, and a SWOT analysis of the enterprise was performed. Ways to increase the marketing potential of an agricultural enterprise are substantiated. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто визначення поняття та сутність «системи якості», теоретичні основи управління маркетинговим управлінням якістю підприємства. Розглянуто вплив відділу маркетингу на підприємстві на становлення та розвиток системи якості. Визначено сутність поняття системи якості та інструменти і методи управління якістю. Визначено фактори, що визначають роль маркетингу в управлінні якістю на підприємстві. Розглянуто напрями розвитку маркетингового управління якістю промислового підприємства у розрізі сильних та слабких сторін, можливостей та загроз підприємства. Представлено загальну характеристику та аналіз економічних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Проведено дослідження маркетингового потенціалу за його основними структурними елементами: організаційного, кадрового, фінансового потенціалу, а також програмного забезпечення маркетингу підприємства та застосування маркетингового інструментарію. Проведено кількісну оцінку рівня маркетингового потенціалу підприємства за елементами внутрішнього маркетингового середовища. Проаналізовано потенціал зовнішнього маркетингового середовища господарства, виконано SWOT-аналіз підприємства. Обґрунтовано шляхи підвищення впливу системи маркетингу на систему якості підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject система якості uk_UA
dc.subject економічний розвиток uk_UA
dc.subject легка промисловість uk_UA
dc.subject marketing potential uk_UA
dc.subject economic development uk_UA
dc.subject agrarian sphere uk_UA
dc.title Створення системи маркетингового управління якістю на підприємстві та забезпечення її ефективного функціонування uk_UA
dc.title.alternative Creation of a marketing management system for the enterprise and ensuring its effective functioning uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу