Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи створення маркетингової стратегії стартапу, виконаний аналіз ринку і трендів, а саме аналіз глобальних маркетингових трендів, аналіз трендів розвитку брендів та трендів у спорті, виконано дослідження ринку боксерської індустрії. На основі отриманої інформації під час проведених досліджень були зроблені висновки та визначений основний напрямок розвитку стартапу, враховуючи поточні світові тренди для цільової аудиторії. Представлено маркетингову стратегію діючого стартапу «Ready to Fight», що включає в себе аналіз позиціонування, сильних та слабих сторін, маркетингових загроз та можливостей, використовуваних маркетингових інструментів. Розроблено бачення боксерської спільноти, позиціонування стартапу, його місія та унікальні торгівельні переваги. Розглянуто конкурентні передумови розробки маркетингової стратегії стартапу, складові та маркетинговий інструментарій плану стартапу. Зроблений аналіз конкурентів, який показав відсутність прямих конкурентів і невелику кількість проєктів в цілому у суміжних напрямках. Загальний рівень потенційних конкуренції відносно низький. Стартап Ready to Fight буде першим у світі діджиталізованим додатком/екосистемою із комплексного вирішення задач в боксі.
Виведені рекомендації щодо основ технічної роботи стартапу, базова стратегія комунікації, канали та система комунікації з цільовою аудиторією. Сформована потенційна модель монетизації стартапу. Робота проводилася на базі маркетингової агенції ТОВ «Сім Гір», що являє собою маркетингового партнера «Usyk Team», промоутерської боксерської організації «USYK17 Promotion», благодійного фонду Олександра Усика «Usyk Foundation» та стартапу «Ready to Fight».
Суть розробки, основні результати:
The qualification work considers the theoretical and methodological foundations for creating a marketing strategy for a startup, analyzes the market and trends, namely, the analysis of global marketing trends, analysis of brand development trends and trends in sports, and market research of the boxing industry. Based on the information obtained during the research, conclusions were drawn and the main direction of the startup's development was determined, taking into account current global trends and the needs of the target audience.
The marketing strategy of the existing startup "Ready to Fight" is presented, which includes an analysis of positioning, strengths and weaknesses, and the marketing tools used. The vision of the boxing community, the positioning of the startup, its mission and unique trade advantages are developed.
Competitive prerequisites for developing a startup marketing strategy, components and marketing tools of a startup plan are considered. An analysis of competitors was made, which showed the absence of direct competitors and a small number of projects in general in related areas. The overall level of potential competition is relatively low. The startup Ready to Fight will be the world's first digitized application/ecosystem for complex boxing problem solving.
Recommendations on the basics of the startup's technical work, basic communication strategy, channels and system of communication with the target audience are derived. A potential model for monetizing the startup was formed. The work was carried out on the basis of the marketing agency Sim Gir LLC, which is a marketing partner of the Usyk Team, the boxing promotional organization USYK17 Promotion, the Oleksandr Usyk Foundation and the Ready to Fight startup.