00 DSpace/Manakin Repository

Вдосконалення організації маркетингу на аграрному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Поліна Сергіївна
dc.contributor.author Kravchenko, Polina Serhiivna
dc.date.accessioned 2024-01-25T12:20:58Z
dc.date.available 2024-01-25T12:20:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11474
dc.description The qualification work examines the theoretical and methodological aspects of marketing organization at the enterprise. The work analyzed the organizational and economic activity of the researched enterprise, and accordingly, the marketing activity, and evaluated the management of marketing activities at the enterprise. Directions and ways to improve and improve the organization and management of marketing at the researched enterprise are proposed and substantiated. The purpose of writing the qualification paper is to study the peculiarities of the organization of marketing at the enterprise, as well as to determine the directions for improving the organization of marketing on the example of the enterprise under study. In the conditions of a market economy, an enterprise can work effectively, continue to develop and have hope that it will survive in the future, only if it knows how to not only produce, but also sell its products, orient itself in the market environment and promptly respond to its changes. The effectiveness of marketing, its gradual improvement largely depends on the quality of goods produced, on the applied price policy, methods of promoting goods, anticipatory development of production, development of organization and management of distribution of goods at the enterprise. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методичні аспекти організації маркетингу на підприємстві. В роботі проаналізована організаційно-економічна діяльність досліджуваного підприємства, а відповідно і маркетингова діяльність, здійснено оцінку управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Запропоновано та обґрунтовано напрямки і шляхи щодо удосконалення та покращення організації та управління маркетингом на досліджуваному підприємстві. В умовах ринкової економіки підприємство може працювати ефективно, продовжувати розвиватися і мати надію на те, що виживе в перспективі, лише в тому випадку, коли вміє не тільки виробляти, а й реалізовувати свою продукцію, орієнтуватися в ринковому середовищі і оперативно реагувати на його зміни. Ефективність маркетингу, його поступове вдосконалення багато в чому залежить від якості товарів, що випускаються, від застосовуваної цінової політики, методів просування товарів, випереджаючого розвитку виробництва, розвитку організації та управління розподілом товарів на підприємстві. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject marketing activity uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject organization uk_UA
dc.title Вдосконалення організації маркетингу на аграрному підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Improving the organization of marketing at the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу