00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове планування діяльності аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заковоротний, Олександр Олексійович
dc.contributor.author Zakovorotny, Oleksandr Oleksiyovich
dc.date.accessioned 2024-01-25T13:03:41Z
dc.date.available 2024-01-25T13:03:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11478
dc.description In the qualification work, the theoretical foundations of marketing planning in an agricultural enterprise were investigated, the essence, concepts, and features of marketing planning were considered. Marketing is considered as an enterprise activity related to the study of market factors, as well as the development and implementation of such measures that contribute to the achievement of the enterprise's market goals A general analysis of the activity of "Agrofirma Vpered" LLC, the main economic indicators, and an assessment of the marketing activity of the enterprise was carried out. The marketing complex, product range, prices and sales of products were studied. The agricultural enterprise specializes in grain production. The prices of the company's products tend to increase annually, but there is a range of discounts for regular customers. The products are sold not only within the local market, but also in Ukraine. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position on the market of agricultural products, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of sales markets of the marketing organization. Ways of improving the marketing planning of the agricultural enterprise are substantiated, and an effective marketing strategy is developed. The effectiveness of improving marketing planning in an agricultural enterprise involves the planning of strategic directions of marketing activities of the enterprise under study. A strategy for planning product development and market development is proposed, as well as a diversification strategy in the future. Such a marketing strategy aims to minimize risks, save resource losses and create conditions for the development of an effective business. A model of effective SOSTAC planning has been developed, which describes the company's activities step by step so that marketing brings money and becomes a key factor in the company's development. It is proposed to create a marketing department. It is recommended to pay the most attention to the creation and promotion of the site, since a large number of consumers are looking for information specifically on the company's website or by search terms for the corresponding products. To improve the promotion policy, the following measures were evaluated: updating booklets and brochures, advertising in magazines, using the "COMPASS Ukraine" portal, and manufacturing branded products. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади маркетингового планування в аграрному підприємстві, розглянуто сутність, поняття, особливості планування маркетингу. Маркетинг розглядається як діяльність підприємства, що пов’язана з вивченням ринкових факторів, а також з розробкою й реалізацією таких заходів, що сприяють досягненню ринкових цілей підприємства Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ «Агрофірма «Веред», основних економічних показників, зроблена оцінка маркетингової діяльності підприємства. Досліджено комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціни та збут продукції. Аграрне підприємство спеціалізується на виробництві зерна. Ціни на продукцію підприємства мають тенденцію до щорічного зростання, проте існує діапазон знижок для постійних клієнтів. Продукція реалізується не тільки в межах місцевого ринку, але й України. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку сільськогосподарської продукції, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення ринків збуту організації маркетингу. Обґрунтовано шляхи вдосконалення маркетингового планування діяльності аграрного підприємства, розроблена ефективна маркетингова стратегія. Ефективність покращення маркетингового планування в аграрному підприємстві передбачає планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Запропонована стратегія планування розвитку товару та розвитку ринку, а в подальшому і стратегія диверсифікації. Така маркетингова стратегія має на меті мінімізувати ризики, зберегти втрати ресурсів і створити умови для розвитку ефективного бізнесу. Розроблена модель ефективного планування SOSTAC, в якому покроково описана діяльність підприємства щоб маркетинг приносив гроші і став ключовим фактором розвитку компанії. Запропоновано створення відділу маркетингу. Найбільшу увагу пропонується приділити створенню та просуванню сайту, оскільки велика кількість споживачів шукає інформацію саме на сайті підприємства або за пошуковими словами відповідної продукції. Для удосконалення політики просування, було оцінено такі заходи: оновлення буклетів та брошур, реклама у журналах, використання порталу «КОМПАСС Україна» та виготовлення брендованої продукції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингове планування uk_UA
dc.subject аграрне підприємство uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing planning uk_UA
dc.subject agricultural enterprise uk_UA
dc.title Маркетингове планування діяльності аграрного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing planning of agricultural enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу