00 DSpace/Manakin Repository

Бренд-менеджмент хлібопереробного підприємства в умовах маркетингової орієнтації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнієнко, Сергій Олександрович
dc.contributor.author Kornienko, Serhii Oleksandrovych
dc.date.accessioned 2024-01-26T08:44:53Z
dc.date.available 2024-01-26T08:44:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11482
dc.description The qualification work examines the theoretical and methodological foundations of brand management in terms of marketing orientation. The relationship between brand management and basic marketing concepts has been studied. The paper analyzes the organizational and economic activity of the enterprise. The question of managing the marketing activities of the enterprise was studied, where the components of the marketing complex were considered. The product, price and communication policy of the enterprise was analyzed. An assessment of marketing factors affecting the development of brand management was carried out. According to the results of the study of marketing factors that influence the development of brand management of the industry, it was determined that economic, socio-cultural, and scientific-technological factors have the greatest influence on the macro level. Ways to improve brand management are suggested. Alternative ways of developing a brand management strategy at enterprises in the bakery industry have been formed, which include: increasing the recognition and loyalty of the brand of the manufacturer’s products due to the formation of a brand development strategy, the active use of branding elements for product identification, maintaining the appropriate level of quality of manufactured products, focusing on individual value for the consumer, formation of long-term relations with the consumer due to the creation of associations and emotions. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методичні основи бренд-менеджменту в умовах маркетингової орієнтації. Досліджено взаємозв’язок бренд-менеджменту з основними маркетинговими концепціями. В роботі проведено аналіз організаційно-економічної діяльності підприємства. Вивчено питання управління маркетинговою діяльністю підприємства, де розглянуто складові комплексу маркетингу. Проаналізовано товарну, цінову та комунікаційну політику підприємства. Проведено оцiнку маркетингових факторів, що впливають на розвиток бренд-менеджменту. За результатами дослідження маркетингових факторів, які впливають на розвиток бренд-менеджменту галузі визначено, що на макрорівні найбільший вплив мають економічні, соціально-культурні та науково-технологічні фактори. Запропоновано шляхи удосконалення бренд-менеджменту. Сформовані альтернативні шляхи стратегії розвитку бренд-менеджменту на підприємствах хлібопекарської галузі, до яких відносяться: підвищення впізнаваності та лояльності торгової марки продукції виробника за рахунок формування стратегії розвитку бренду, активне застосування елементів брендингу для ідентифікації продукції, підтримання відповідного рівня якості виробленої продукції, акцентуючи увагу на індивідуальній цінності для споживача, формування довготривалих відносин зі споживачем за рахунок створення асоціацій та емоцій. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject бренд-менеджмент uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject brand management uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.title Бренд-менеджмент хлібопереробного підприємства в умовах маркетингової орієнтації uk_UA
dc.title.alternative Brand management of a bread-processing enterprise in terms of marketing orientation uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу