DSpace Repository

Управління діджитал-маркетингом підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Пархоменко, Олександр Михайлович
dc.contributor.author Parkhomenko, Oleksandr
dc.date.accessioned 2024-01-26T11:33:55Z
dc.date.available 2024-01-26T11:33:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11487
dc.description This qualification work examines the strategy and tools of digital marketing with a focus on the promotion of websites and mobile applications on the example of KIT GLOBAL LLC. The study includes an analysis of advertising strategies and tools used to promote web products through various online platforms, including Facebook, Instagram, Google Ads and others. The author of the work took an active part in the development and implementation of marketing campaigns for the client companies of KIT GLOBAL LLC. During the pre-diploma practice, the dynamics of sales of IT products through various sales channels were analyzed and advertising strategies were developed to increase the efficiency of advertising activities in the digital environment. In addition, plans were developed to allocate the marketing budget, which helps to optimize resources and increase the effectiveness of advertising campaigns. The results of this work will help to improve web product promotion strategies and develop practical recommendations for further improving the effectiveness of advertising in the digital environment. uk_UA
dc.description.abstract У даній кваліфікаційній роботі розглядається стратегія та інструменти діджитал маркетингу з фокусом на продвиження сайтів і мобільних додатків на прикладі ТОВ "KIT GLOBAL." Дослідження включає в себе аналіз рекламних стратегій та інструментів, що використовуються для просування веб-продуктів через різні онлайн-платформи, включаючи Facebook, Instagram, Google Ads та інші. Автор роботи брав активну участь у розробці та реалізації маркетингових кампаній для підприємств-клієнтів ТОВ "KIT GLOBAL." Під час преддипломної практики було проведено аналіз динаміки збуту ІТ-продуктів через різні канали реалізації та розроблено стратегії реклами для підвищення ефективності рекламної діяльності в цифровому середовищі. Окрім цього, було розроблено плани розподілу бюджету витрат на маркетинг, що сприяє оптимізації ресурсів і підвищенню ефективності рекламних кампаній. Результати цієї роботи сприятимуть поліпшенню стратегій продвиження веб-продуктів та розробці практичних рекомендацій для подальшого підвищення ефективності рекламної діяльності в цифровому середовищі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject діджитал маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія маркетингу uk_UA
dc.subject інструменти реклами uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject advertising tools uk_UA
dc.title Управління діджитал-маркетингом підприємства uk_UA
dc.title.alternative Digital marketing management for an enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account