00 DSpace/Manakin Repository

Управління збутом продукції аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фесенко, Богдан Васильович
dc.contributor.author Fecenko, Bohdan Vasyliovych
dc.date.accessioned 2024-01-26T11:49:11Z
dc.date.available 2024-01-26T11:49:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11488
dc.description In the qualification work, the essence, details and problems of managing the sale of products of an agricultural enterprise were investigated; the strategic directions of the sales activity of the agricultural enterprise are defined; methodical approaches to the formation and evaluation of product sales management in the agricultural sector were analyzed and systematized. Diagnostics of the sales activity of the researched farm was carried out, the marketing policy of the enterprise was analyzed according to: intellectual, informational, price, as well as research and production and sales, financial, personnel, technological, marketing, organizational and management components. It was determined that the main goals of effective product sales management should be to ensure the operation of the enterprise in the conditions of economic decline as a result of unfavorable conditions that have developed in this region through the use of modern information technologies; rapid adaptation of marketing activities and the entire sales system of the enterprise to changing external and internal, economic and political conditions. The choice of strategic directions for the implementation of marketing measures to improve the management of product sales was made on the basis of the definition of criteria for evaluating the effectiveness of marketing activities, and it was proposed to ensure one's own competitiveness in the regional agricultural market due to the introduction of modern information technologies on the basis of marketing and the improvement of their types through the implementation of marketing scenarios in order to ensure a stable profit Based on the implementation of modern information technologies, an improved algorithm for the formation and implementation of a business project for the sale of agricultural products is proposed. It has been proven that the use of modern information technologies meets the goals and objectives of finding a way to effectively manage the company's product sales, is rhythmic, profitable, does not require significant capital investments, and uses the company's available material resources as effectively as possible. The farm will be able to ensure its own competitiveness in the regional market due to the use of modern information technologies, diversification of prices for agricultural products, minimization of storage costs and improvement of sales efficiency in order to ensure the most stable profit. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі досліджено суть, деталі і проблеми управління збутом продукції аграрного підприємства; визначено стратегічні напрямки збутової діяльності сільськогосподарського підприємства; проаналізовано та систематизовано методичні підходи до формування і оцінки управління збутом продукції в аграрному секторі. Проведена діагностика збутової діяльності досліджуваного господарства, проаналізована маркетингова політика підприємства за: інтелектуальною, інформаційною, ціновою, а також науково-дослідною та виробничо-збутовою, фінансовою, кадровою, технологічною, маркетинговою, організаційно-управлінською складовими. Визначено, що головні цілі ефективного управління збутом продукції повинні полягати в забезпеченні функціонування підприємства в умовах економічного спаду в результаті несприятливих умов, що склалися в даному регіоні шляхом застосування сучасних інформаційних технологій; швидкій адаптації маркетингової діяльності і всієї системи збуту підприємства до мінливих зовнішніх і внутрішніх, економічних та політичних умов. Вибір стратегічних напрямків впровадження маркетингових заходів щодо вдосконалення управління збутом продукції було здійснено на основі визначення критеріїв оцінки ефективності маркетингової діяльності та запропоновано забезпечити власну конкурентоспроможність на регіональному аграрному ринку за рахунок впровадження сучасних інформаційних технологій на засадах маркетингу і вдосконалення їх видів через реалізацію маркетингових сценаріїв задля забезпечення стабільного прибутку. На основі впровадження сучасних інформаційних технологій запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту по збуту сільськогосподарської продукції. Доведено, що використання сучасних інформаційних технологій відповідає цілям та задачам пошуку шляху ефективного управління збутом продукції підприємства, є ритмічним, прибутковим, таким, що не потребує суттєвих капітальних вкладень та максимально ефективно використовує наявні на підприємстві матеріальні ресурси. Господарство зможе забезпечити власну конкурентоспроможність на регіональному ринку за рахунок використання сучасних інформаційних технологій, диверсифікацію цін на продукцію сільськогосподарського виробництва, мінімізацію витрат на зберігання та підвищення ефективності збуту задля забезпечення найбільш стабільного прибутку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject управління збутом uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject sales management uk_UA
dc.subject marketing activity uk_UA
dc.subject information technologies uk_UA
dc.title Управління збутом продукції аграрного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Product sales management at an agricultural enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу