00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічні напрямки розвитку екологічного маркетингу на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудакова, Дар’я Олександрівна
dc.contributor.author Rudakova, Darya Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2024-01-29T07:43:20Z
dc.date.available 2024-01-29T07:43:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Ю. І. Данько uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11490
dc.description The qualification work is devoted to the search for strategic directions for the development of ecological marketing at an agricultural enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of ecological marketing, the trends of ecological marketing of modern enterprises are studied, methodological approaches for evaluating the effectiveness of ecological marketing are considered, and the advantages that environmental marketing provides to the enterprise are detailed. In addition, the strategic orientations of the model of environmental orientation of the enterprise were investigated. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of environmental marketing at the enterprise was carried out, a SWOT analysis of the activity was carried out. Based on the SPACE-analysis matrix of the enterprise, the level of utilization of the aggregate potential of the enterprise's marketing resources was evaluated, and the tools of marketing greening at the enterprise were determined. The third chapter substantiates the directions of development of ecological marketing at the enterprise, substantiates the need for the introduction of ecological product labeling and proves the impact on consumer behavior, proves the external and internal connection of ecological marketing with the environmental policy of the enterprise, proposes an updated marketing complex of the enterprise with elements of greening of production activities. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків розвитку екологічного маркетингу на аграрному підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи екологічного маркетингу, тренди екологічного маркетингу сучасних підприємства, розглянуто методичні підходи з оцінки ефективності екологічного маркетингу, деталізовано переваги, які надає екологічний маркетинг підприємству. Крім того, досліджено стратегічні орієнтири моделі екологічної орієнтації підприємства. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання екологічного маркетингу на підприємстві, проведено SWOT-аналіз діяльності. На основі матриці SPACE-аналізу підприємства здійснено оцінювання рівня використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів підприємства, визначено інструменти екологізації маркетингу на підприємстві. В третьому розділі обґрунтовано напрямки розвитку екологічного маркетингу на підприємстві, обґрунтовано необхідність впровадження маркування екологічної продукції та доведено вплив на поведінку споживачів, доведено зовнішній і внутрішній зв'язок екологічного маркетингу з екологічною політикою підприємства, запропоновано оновлений маркетинговий комплекс підприємства з елементами екологізації виробничої діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг uk_UA
dc.subject зелений маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject ecological marketing uk_UA
dc.subject green marketing uk_UA
dc.subject marketing activity uk_UA
dc.title Стратегічні напрямки розвитку екологічного маркетингу на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Strategic directions of development of ecological marketing at the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу