00 DSpace/Manakin Repository

Архітектурно-планувальні прийоми організації торгових центрів на прикладі м. Суми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галенко, Ілля Анатолійович
dc.contributor.author Halenko, Illia Anatoliyovych
dc.date.accessioned 2024-02-08T13:22:22Z
dc.date.available 2024-02-08T13:22:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет будівництва та транспорту ; наук. керівник А. С. Бородай uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11631
dc.description In the first chapter, titled "ANALYSIS OF THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF SHOPPING CENTERS," the study examines the establishment and evolution of shopping centers, factors influencing their development, the evolution of formats, and their impact on the urban economy. The chapter emphasizes changes in consumer preferences, innovations, and technological influences. The second chapter, "FACTORS AND REQUIREMENTS INFLUENCING THE DESIGN OF SHOPPING CENTERS," delves into the considerations for designing shopping centers, including location, target audience, competition, infrastructure, aesthetics, and legal aspects to create an effective space. The third chapter, "FEATURES OF ARCHITECTURAL AND PLANNING TECHNIQUES IN ORGANIZING SHOPPING CENTERS," explores the architectural and planning aspects of shopping centers, including ergonomics, zoning, and interaction with visitors. The focus is on using design to ensure convenience and aesthetics. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі у першому розділі АНЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ Розділ розглядає становлення та розвиток торгових центрів, фактори впливу на їхній розвиток, еволюцію формату та вплив на міську економіку. Акцент робиться на змінах в споживчих уподобаннях, інноваціях та технологічних впливах. У другому розділі ФАКТОРИ ТА ВИМОГИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЄКТУВАННЯ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ Проектування торгових центрів враховує розташування, цільову аудиторію, конкуренцію, інфраструктуру, естетику та законодавство для створення ефективного простору. В третьому розділі ОСОБЛИВОСТІ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ розглядає архітектурні та планувальні аспекти торгових центрів, включаючи ергономіку, зонування та взаємодію з відвідувачами. Фокус на використанні дизайну для забезпечення зручності та естетики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject торгівельний комплекс uk_UA
dc.subject архітектурно-планувальна організація uk_UA
dc.subject shopping center uk_UA
dc.subject architectural and planning organization uk_UA
dc.title Архітектурно-планувальні прийоми організації торгових центрів на прикладі м. Суми uk_UA
dc.title.alternative Architectural and planning methods of organization of shopping centers. On the example of the city of Sumy uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу