Короткий опис(реферат):
Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці вебсервісу для автоматичного аналізу текстових
документів на основі глибоких нейромережевих моделей. У роботі розглядаються основні методи та
засоби автоматизації процесу аналізу текстових даних, аналізуються сучасні інформаційні системи та
технології, що застосовуються в цій сфері. Вебсервіс призначений для автоматизації збереження та
обробки текстових документів, їх семантичного аналізу та надання інтерпретацій за допомогою
нейромереж.
Об'єктом дослідження є система управління дистанційного навчання Moodle. Метою роботи є розробка
вебсервісу, який буде здатний автоматично аналізувати текстові документи, надавати користувачеві
інтерактивне пояснення результатів аналізу та покращувати залучення студентів до навчального
процесу. Проведено тестування підсистеми з використанням реальних текстових документів
користувачів. Результати тестування підтвердили правильність функціонування підсистеми та її
відповідність вимогам та очікуванням користувачів.
Результатом роботи є створення вебсервісу, який забезпечує зручний інтерфейс для користувачів та
автоматизує процеси аналізу текстових документів. Застосунок дозволяє користувачам зручно
отримувати пояснення та інтерпретації змісту документів, що є важливим для розуміння та
використання інформації.
Суть розробки, основні результати:
This qualification work is devoted to the development of a web service for automatic analysis of text
documents based on deep neural network models. The paper discusses the main methods and tools for
automating the process of analyzing text data, analyzes modern information systems and technologies used in
this area. The web service is designed to automate the storage and processing of text documents, their semantic
analysis and interpretation using neural networks.
The object of research is the Moodle distance learning management system. The purpose of the study is to
develop a web service that will be able to automatically analyze text documents, provide the user with an
interactive explanation of the analysis results, and improve student engagement in the learning process.
The subsystem was tested using real text documents of users. The test results confirmed the correct functioning
of the subsystem and its compliance with the requirements and expectations of users.
The result of the work is the creation of a web service that provides a user-friendly interface and automates the
process of analyzing text documents. The application allows users to conveniently receive explanations and
interpretations of the content of documents, which is important for understanding and using information.