dc.contributor.author |
Ковальов, Р. С. |
|
dc.contributor.author |
Kovalov, R. S. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-09T07:47:39Z |
|
dc.date.available |
2024-07-09T07:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. Б. В’юненко |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11902 |
|
dc.description |
This work is devoted to the development and programming of the terrain relief mesh generator.
The main goal of the work is the creation of a prototype of a tool that will help create 3D content based on
two-dimensional input data, as well as the analysis of problems related to the implementation of such a product.
The paper analyzes the current state of 3D content generators and identifies the problems faced by developers
when implementing such tools. A prototype of this type of software was developed, the main problems and
tasks during the development were identified, optimal approaches to them were developed and proposed.
Modern technologies of visualization of three-dimensional graphics were used for development. Realized
generation of three-dimensional mesh grid based on the input height map, user interface for generation control.
An analysis of the difficulties and tasks that appeared during the development process was carried out, and a
theoretical solution and practical implementation were presented for each of them.
The obtained results are an array of practical recommendations and solutions to typical problems of
implementing such a project, which will speed up and facilitate the development of content generators for
specialists who will face such a task in the future. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ця робота присвячена розробці та програмуванню генератору мешу рельєфу місцевості. Головною
метою роботи є створення прототипу інструменту, що допоможе створювати 3Д контент на основі
двовимірних вхідних даних, а також аналіз проблем зв’язаних з реалізацією такого продукту.
У роботі проведений аналіз сучасного стану генераторів 3D контенту та виявлені проблеми, з якими
зіштовхуються розробники при реалізації таких інструментів. Розроблено прототип такого типу
програмного забезпечення, виокремлені основні проблеми та задачі при розробці, вироблені і
запропоновані оптимальні підходи до них.
Для розробки використані сучасні технології візуалізації трьох вимірної графіки. Реалізована генерація
трьох вимірної сітки мешу на основі вхідної карти висот, інтерфейс користувача для керування
генерацією.
Проведено аналіз труднощів та завдань, які з'явилися в процесі розробки, для кожної з них
представлено теоретичне рішення та практична реалізація.
Отримані результати є масивом практичних рекомендацій і рішень типових проблем реалізації такого
проекту, які дозволять прискорити і полегшити розробку генераторів контенту фахівцям, які зіткнуться
з таким завданням у майбутньому. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
3D |
uk_UA |
dc.subject |
csharp |
uk_UA |
dc.subject |
dotnet |
uk_UA |
dc.subject |
3D |
uk_UA |
dc.subject |
csharp |
uk_UA |
dc.subject |
dotnet |
uk_UA |
dc.title |
Розробка генераторів 3d контенту на прикладі генератору меша рельєфу місцевості |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of 3D content generators on the example of terrain relief mesh generator |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |