00 DSpace/Manakin Repository

Управління збутовою діяльністю на переробному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косенко, Владислав Юрійович
dc.contributor.author Kosenko, Vladyslav Yuriyovych
dc.date.accessioned 2024-07-10T12:18:13Z
dc.date.available 2024-07-10T12:18:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. О. Дашутіна uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11909
dc.description The qualification work considers approaches to improving the management of sales activities at a processing enterprise; provides an organizational and economic description of the studied enterprise; examines the effectiveness of sales activities of the processing enterprise; determines the compliance of sales prices of the processing enterprise; suggests directions for improving sales activities at the processing enterprise Sumy Butter and Cheese Factory LLC. Expansion of sales channels and diversification of the customer base is a prerequisite for increasing the competitiveness of a processing enterprise. The proposed algorithm of actions provides for a comprehensive approach that includes market analysis, strategy development, introduction of new sales channels, attraction of new customers, optimization of logistics and continuous monitoring of efficiency. Implementation of the proposed measures will allow to expand the market presence and ensure sustainable growth of sales and profitability of the enterprise. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто підходи щодо удосконалення управління збутовою діяльністю на переробному підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства; досліджено результативність збутової діяльності переробного підприємства; здійснено визначення відповідності цін реалізації переробного підприємства; запропоновані напрями удосконалення збутової діяльності на переробному підприємстві ТОВ «Сумська маслосирбаза». Розширення каналів збуту та диверсифікація клієнтської бази є необхідною умовою для підвищення конкурентоспроможності переробного підприємства. Запропонований алгоритм дій передбачає комплексний підхід, який охоплює аналіз ринку, розробку стратегії, впровадження нових каналів збуту, залучення нових клієнтів, оптимізацію логістики та постійний моніторинг ефективності. Впровадження запропонованих заходів дозволить розширити присутність на ринку та забезпечити стійке зростання обсягів збуту та прибутковості підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject sales uk_UA
dc.title Управління збутовою діяльністю на переробному підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Management of sales activities at the processing enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу