00 DSpace/Manakin Repository

Управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Лілія Сергіївна
dc.contributor.author Tymoshenko, Liliya Sergiyvna
dc.date.accessioned 2024-07-11T05:45:17Z
dc.date.available 2024-07-11T05:45:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. О. Дашутіна uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11911
dc.description Competitiveness management is one of the key elements of the company's functioning. In the qualification work, the management of the competitiveness of the company's products, its essence and features, and ways of increasing efficiency were investigated. Modern enterprises operate in an environment of high competition, which requires constant improvement of products and management processes. Product competitiveness management is a key factor that determines market success. Effective competitiveness management allows businesses to adapt to change, meet consumer needs, and achieve long-term success. In today's conditions, the question of competitiveness becomes key for the survival and development of any enterprise, regardless of its size or industry. The purpose of the qualification work is the development and justification of measures to improve management and increase the level of competitiveness of the company's products. In the course of the research, the theory and research methods are based on the general scientific method and scientific research of domestic and foreign scientists who investigate the issue of the competitiveness of the company's products. The following research methods are used in the qualification work: Historical analysis and synthesis, theoretical aspects of product competitiveness are considered. Economic-mathematical modeling and system analysis - to substantiate proposals for increasing the competitiveness of the company's products. The submitted qualification work presents the theoretical and methodological foundations of ensuring the competitiveness of the enterprise, considers the practical aspects of the study of the competitiveness of the enterprise and its products, presents ways of increasing the competitiveness of the enterprise's products. uk_UA
dc.description.abstract Управління конкурентоспроможністю є однією з ключових елементів функціонування компанії. В кваліфікаційній роботі досліджено управління конкурентоспроможністю продукції підприємства, її сутність та особливості, та шляхи підвищення ефективності. Сучасні підприємства функціонують у середовищі високої конкуренції, що вимагає постійного вдосконалення продукції і процесів управління. Управління конкурентоспроможністю продукції є ключовим чинником, що визначає успіх на ринку. Ефективне управління конкурентоспроможністю дозволяє підприємствам адаптуватися до змін, задовольняти потреби споживачів і досягати довгострокового успіху. У сучасних умовах питання конкурентоспроможності стає ключовим для виживання і розвитку будь-якого підприємства, незалежно від його розміру чи галузі. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування заходів щодо вдосконалення управління та підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства. У ході дослідження теорія та методи дослідження базуються на загальнонауковому методі та наукових дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених, які досліджують питання конкурентоспроможності продукції підприємства. В кваліфікаційній роботі використовуються такі методи дослідження: Історичний аналіз та синтез, розглянуті теоретичні аспекти конкурентоспроможності продукції. Економіко-математичне моделювання та системний аналіз - для обґрунтування пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. У кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні основи забезпечення конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано практичні аспекти вивчення конкурентоспроможності компанії та її продукції, а також запропоновано шляхи покращення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject молочна продукція uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject dairy products uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.title Управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Management of the competitiveness of products at the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу