00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гірченко, Денис Сергійович
dc.contributor.author Hirchenko, Denys Serhiyovych
dc.date.accessioned 2024-07-11T06:38:54Z
dc.date.available 2024-07-11T06:38:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. М. Харченко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11915
dc.description In the qualification work, the theoretical and methodological foundations of improving strategic management at the enterprise were investigated, the organizational and economic characteristics of the enterprise were carried out; external and internal factors at the enterprise were investigated; assessment of strategic management at the enterprise was carried out; directions for improving strategic management at the enterprise are proposed. To improve strategic management at the enterprise, a block of "survival", "stabilization" and "growth" strategies for conquering and serving new market segments is proposed, with the aim of maintaining its niche in the agrarian sphere of activity, review of sales channels, optimal and predictable calculations of the enterprise's income, phased sales of manufactured products, all these strategies will bring additional income to the enterprise and improve the level of profitability of the enterprise. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві, проведено організаційно-економічну характеристику підприємства; досліджено зовнішні та внутрішні фактори на підприємстві; здійснена оцінка стратегічного менеджменту на підприємстві; запропоновано напрями удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві. Для удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві запропоновано блок стратегій «виживання», «стабілізації» та «росту». Завоювання і обслуговування нових сегментів ринку передбачає на меті утримання своєї ніші в аграрній сфері діяльності, перегляд каналів реалізації, оптимальні та передбачливі розрахунки доходу підприємства, поетапні реалізації виробленої продукції. Всі ці стратегії принесуть додаткові доходи підприємству і покращать рівень рентабельності підприємства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject стратегічний менеджмент uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject сільське господарство uk_UA
dc.subject strategic management uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject agriculture uk_UA
dc.title Удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Improvement of strategic management at the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу