Короткий опис(реферат):
Ця робота присвячена створенню вебзастосунку організації дистанційних курсів
неформальної освіти. Основною метою є розробка ефективного інструменту для викладачів та
студентів, що дозволить точно оцінювати рівень знань та планувати відповідні освітні заходи. У
дослідженні проведено огляд існуючих платформ для дистанційної освіти, а також визначені ключові
проблеми, які мають найпопулярніші з платформ для дистанційної освіти. Запропоновано архітектуру
вебзастосунку, визначено мету та засоби реалізації. Для реалізації вебзастосунку були використані
сучасні технології програмування та баз даних, що забезпечують його швидке та надійне
функціонування. Розроблено модулі для введення даних, виконання розрахунків, створення звітів та
аналізу результатів. Проведено автоматизоване тестування вебзастосунку. Результати тестування
підтвердили коректність функціонування вебзастосунку та його відповідність вимогам і очікуванням
користувачів. Отримані результати дозволяють зробити висновок про доцільність впровадження
розробленого вебзастосунку організації дистанційних курсів неформальної освіти. Він сприятиме
росту якості надання освітніх послуг IT-академією GoITeens, а також забезпечить зручний доступ до
необхідної інформації для прийняття обґрунтованих рішень щодо планування освітнього процесу.
Суть розробки, основні результати:
This work is devoted to the creation of a web application for the organization of distance courses of non-formal
education. The main goal is to develop an effective tool for teachers and students, which will accurately assess
the level of knowledge and plan appropriate educational activities.
The study provides an overview of existing distance education platforms and identifies key challenges faced
by the most popular distance education platforms. The architecture of the web application is proposed, the
purpose and means of implementation are determined.
To implement the web application, modern programming and database technologies were used, which ensure
its fast and reliable functioning. Modules for entering data, performing calculations, creating reports and
analyzing results have been developed. Automated testing of the web application was carried out.
The test results confirmed the correct functioning of the web application and its compliance with the
requirements and expectations of users. The obtained results allow us to draw a conclusion about the
expediency of implementing the developed web application for the organization of distance courses of informal
education. It will contribute to the growth of the quality of the provision of educational services by the
GoITeens IT Academy, as well as provide convenient access to the necessary information for making informed
decisions regarding the planning of the educational process.