00 DSpace/Manakin Repository

Management of conflicts in an organization through business communication

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Halynska, Anhelina Viktorivna
dc.contributor.author Галинська, Ангеліна Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-08-06T11:15:23Z
dc.date.available 2024-08-06T11:15:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Halynska А. Management of conflicts in an organization through business communication [Electronic resource] / A. Halynska // Development of management in the conditions of International integration processes : collective monograph / Edited by N. V. Stoyanets. – Warsaw : RS Global Sp. z O. O., 2024. – Р. 63-81. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12125
dc.description В даній монографії розглядається людське спілкування. Це багатогранний процес, який вивчають такі науки як філософія, соціологія, загальна та соціальна психологія, лінгвістика та інші науки. У соціально-психологічному плані спілкування – це одночасно обмін діями, вчинками, думками, почуттями, переживаннями, це звернення особистості до себе, до власної душі, совісті, мрій. Це процес освіти і самовиховання, форма творчості, яка допомагає виявити і розвинути кращі сторони особистості. У сучасному світі, де існує постійне спілкування з іншими людьми та швидкий темп життя, знання навичок ефективного ділового спілкування є незамінною перевагою. Розкриваючи сутність «ділового» спілкування, тобто спілкування у сфері виробництва, зазвичай виділяють три найзагальніші категорії: відносини, роздуми, діяльність (гроші). Ділове спілкування сприяє встановленню та розвитку відносин співпраці та партнерства між колегами по роботі, керівниками та підлеглими, партнерами, суперниками та конкурентами. Неможливо назвати спеціаліста, а тим більше керівника, який міг би успішно працювати, не знаючи основ ділового спілкування. uk_UA
dc.description.abstract In this monograph, human communication is a multifaceted process studied by philosophy, sociology, general and social psychology, linguistics and other sciences. In socio-psychological terms, communication is simultaneously an exchange of actions, deeds, thoughts, feelings, experiences, it is an appeal of an individual to himself, to his own soul, conscience, dreams. It is a process of education and self- education, a form of creativity that helps to identify and develop the best aspects of personality. In the modern world, where there is constant communication with other people and a fast pace of life, the knowledge of effective business communication skills is an indispensable advantage. In revealing the essence of "business" communication, i.e. communication in the sphere of production, the three most general categories are usually distinguished: relations, reflections, activity (money). Business communication contributes to the establishment and development of relations of co-operation and partnership between work colleagues, managers and subordinates, partners, rivals and competitors. It is impossible to name a specialist, let alone a manager, who could successfully work without knowing the basics of business communication. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher RS Global Sp. z O. O. uk_UA
dc.subject business communication uk_UA
dc.subject relation uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject ділове спілкування uk_UA
dc.subject відносини uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.title Management of conflicts in an organization through business communication uk_UA
dc.title.alternative Управління конфліктами в організації за допомогою ділового спілкування uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу