DSpace Repository

Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Крекотень, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Krekoten, Olena Valentynivna
dc.date.accessioned 2024-08-19T10:23:07Z
dc.date.available 2024-08-19T10:23:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Крекотень О. Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Крекотень // SWorld Journal. – 2024. – Issue 23, Part 3. – Р. 69-74. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-23-00-046. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12218
dc.description The paper is aimed at the determining of effective methods of creative dramatization in foreign language teaching at universities as well as analyzing of scientific literature concerning the problem. The modern drama approaches to updating the foreign languages in a non-linguistic university have been determined. The purpose of the paper has been to highlight the creative drama techniques for successful use by teachers of higher educational institutions. The concept of the notion "dramatization" has been determined. Analysis and synthesis were determined as theoretical methods, as well as such empirical methods as: observation and comparison have been used to implement tasks. The information has been structured and presented in Table 1. The necessity of implementing dramatization techniques in non-linguistic universities has been proven. uk_UA
dc.description.abstract Стаття націлена на визначення ефективних прийомів креативної драматизації у викладанні іноземної мови в університеті та аналіз основної з проблеми. Визначено напрямки сучасного підходу до оновлення курсу іноземної мови в нелінгвістичному університеті.. Метою статті стало обґрунтування перспектив використання креативної драматизації та виокремлення їх перспективних технік для успішного використання викладачами вищих навчальних закладів. Визначена актуальність дослідження, поняття «драматизація». Для реалізації завдань використовувались як емпіричні методи: спостереження та порівняння, так і теоретичні: синтез та аналіз. Інформація структурована та представлена у таблиці 1. Доведена доцільність впровадження технік драматизації в нелінгвістичних університетах. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject драматизація uk_UA
dc.subject невербальна навчальна діяльність uk_UA
dc.subject вивчення іноземної мови uk_UA
dc.subject dramatization uk_UA
dc.subject non-verbal learning activity uk_UA
dc.subject teaching foreign languages uk_UA
dc.title Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Some perspectives for introducing elements of creative drama techniques into university foreign language courses uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account