00 DSpace/Manakin Repository

Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салтиков, Дмитро
dc.contributor.author Салтикова, Алла
dc.contributor.author Хурсенко, Світлана
dc.contributor.author Шкурдода, Юрій
dc.contributor.author Saltykov, Dmytro
dc.contributor.author Saltykova, Alla
dc.contributor.author Khursenko, Svetlana
dc.contributor.author Shkurdoda, Yury
dc.date.accessioned 2024-08-22T06:37:15Z
dc.date.available 2024-08-22T06:37:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Д. І. Салтиков, А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко, Ю. О. Шкурдода // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2024. – № 3 (137). – С. 19-29. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12234
dc.description Most students of non-physics majors perceive physics as a discipline that has no relation to their future professional activity, and therefore do not pay due attention to its study. The lack of motivation leads to a decrease in the educational cognitive activity of students, which, in general, negatively affects the quality of knowledge. To achieve the main goal of education, a differentiated approach should be used, guaranteeing professionally oriented teaching of physics. The material of the first lecture should show students the potential of physics in the context of future professional activity. uk_UA
dc.description.abstract Більшістю студентів нефізичних спеціальностей сприймають фізику як дисципліну, що не має жодного відношення до їх майбутньої професійної діяльності, і, тому, не приділяють належної уваги її вивченню. Відсутність мотивації приводить до зниження навчальної пізнавальної активності студентів, що, загалом, негативно впливає на якість знань. Для досягнення основної мети навчання треба використовувати диференційований підхід, який гарантує професійно‐орієнтоване викладання фізики. Матеріал вже першої лекцій повинен показати студентам потенціал фізики в контексті майбутньої професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фізика uk_UA
dc.subject хімія uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject physics uk_UA
dc.subject chemistry uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.title Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей uk_UA
dc.title.alternative Motivation to study physics as a discipline for students of non‐physical specialties uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу