00 DSpace/Manakin Repository

Розробка стратегії управління циклом товару та шляхи його подовження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парака, Ігор Миколайович
dc.contributor.author Paraka, Ihor Mykolayovych
dc.date.accessioned 2024-09-19T06:02:02Z
dc.date.available 2024-09-19T06:02:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12348
dc.description The qualification work is devoted to the management of the product cycle and ways of extending it at a trading company. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the product life cycle in marketing activities were investigated, the peculiarities of marketing at its stages were characterized, methodological approaches to life cycle management were considered, and the main factors determining the product life cycle were determined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of marketing activities at the enterprise was carried out; a SWOT analysis and a PEST analysis of the trading enterprise were carried out. On the basis of the ABC-XYZ analysis matrix, suppliers were evaluated based on their reliability and predictability of deliveries. An assessment of the state of the life cycle of the main product groups of the enterprise was also carried out. In the third chapter, the strategic directions of extending the life cycle of products of a trading enterprise are justified, the impact of the product life cycle on the life cycle of the enterprise is proven, the analysis of factors affecting the formation of the life cycle of the enterprise is carried out, the directions of extending the life cycle of the enterprise's products are substantiated, and directions for improving the marketing activities of the enterprise on various stages of the product life cycle. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена управлінню циклом товару та шляхи його подовження на торговельному підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи життєвого циклу товару в маркетинговій діяльності, охарактеризовано особливості маркетингу на його етапах , розглянуто методологічні підходи до управління життєвим циклом та визначені основні чинники, що визначають життєвий цикл товару. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та PEST- аналіз торговельного підприємства. На основі матриці АВС-XYZ аналізу здійснено оцінювання постачальників на основі їхньої надійності та передбачуваності поставок. Також проведено оцінювання стану життєвого циклу основних товарних груп підприємства. В третьому розділі обґрунтовано стратегічні напрями подовження життєвого циклу продукції торговельного підприємства, доведено вплив життєвого циклу продукції на життєвий цикл підприємства, проведено аналіз факторів, які впливають на формування життєвого циклу підприємства обґрунтовано напрями подовження життєвого циклу продукції підприємства та запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства на різних етапах життєвого циклу продукції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject товар uk_UA
dc.subject життєвий цикл товару uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject product uk_UA
dc.subject product life cycle uk_UA
dc.subject marketing activity uk_UA
dc.title Розробка стратегії управління циклом товару та шляхи його подовження uk_UA
dc.title.alternative Development of a product cycle management strategy and ways to extend it uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу