00 DSpace/Manakin Repository

Research on High Quality Development of Radio and Television Enterprises

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Chu, Wenjing
dc.contributor.author Чу, Венджін
dc.date.accessioned 2024-09-19T08:55:33Z
dc.date.available 2024-09-19T08:55:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Faculty of Economics and Management ; of science manager Y. Tkal uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12372
dc.description У мінливому середовищі ринкової конкуренції мережеві термінали, такі як смартфони, OTT, IPTV тощо, надали користувачам більше можливостей для перегляду телепрограм, а інформаційні технології нового покоління, такі як штучний інтелект, інтернет речей та великі дані, прискорюють ітерацію. У нову еру телерадіомовна та телевізійна мережа може покладатися лише на силу нових технологій для підвищення якості та впровадження інновацій у таких ключових сферах, як позиціонування бренду, імідж бренду, розширення бренду та інтелектуальне мовлення, щоб задовольнити потреби більшої кількості домогосподарств та успішно досягти трансформації та модернізації. Питання, пов'язані з удосконаленням системи управління підприємством, досліджували такі вчені, як Біггерстафф, Богомолов, Йоргулеску, Млква, Твна, Цяньцзінь, Ся Цицянь, Тянь Хуей, Гао Вейгуо, Лі Вей, Цай Ци та інші, але, незважаючи на велику кількість публікацій на цю тему, це питання потребує більш широкого дослідження. uk_UA
dc.description.abstract With the changing market competition environment, network terminals such as smartphones, OTT, IPTV, etc. have given users more choices to watch TV programs, and new generation information technologies such as artificial intelligence, the Internet of Things, and big data are accelerating iteration. In the new era, the broadcasting and television network can only rely on the power of new technologies to improve quality and innovate in key areas such as brand positioning, brand image, brand extension, and smart broadcasting, in order to meet the needs of more household users and successfully achieve transformation and upgrading. Questions related to improving the management system of the enterprise were investigated by such scientists as Biggerstaff., Bogomolov., Iorgulescu., Mlkva., Twwna., Qianjin., Xia Ziqian., Tian Hui., Gao Weiguo., Li Wei., CAI Qi. and other, but despite the large number of publications on the topic, this issue needs more extensive research. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher SNAU uk_UA
dc.subject high-quality uk_UA
dc.subject development of broadcasting and television enterprises uk_UA
dc.subject brand building uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject розвиток телерадіоорганізації uk_UA
dc.subject побудова бренду uk_UA
dc.title Research on High Quality Development of Radio and Television Enterprises uk_UA
dc.title.alternative Дослідження розвитку якості радіо- і телевізійних підприємств uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу