00 DSpace/Manakin Repository

Міжнародні маркетингові можливості промислового підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єрмоленко, Михайло Григорович
dc.contributor.author Yermolenko, Mykhailo Hryhorovych
dc.date.accessioned 2024-09-26T07:28:15Z
dc.date.available 2024-09-26T07:28:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Ковальова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12455
dc.description The qualification work summarizes the essential characteristics of international marketing capabilities of industrial enterprises; the organizational and economic characteristics of «Guala Closers Technology Ukraine» LLC of Sumy are provided; the factors of the marketing external environment of the enterprise and the trends of their change are analyzed; the economic results of the enterprise's international operations were assessed; organizational and economic alternatives for the expansion of the international activity of the enterprise on the basis of marketing are defined; practical recommendations on the development of an effective international marketing strategy are provided; an economic justification of the proposed measures was carried out and their level of risk was assessed. In view of the researched trends in the market of light metal packaging, as well as the determined strengths and weaknesses of the enterprise, attention was focused on finding options for expanding international activities through the introduction of high-quality products of Ukrainian production - light metal packaging - into the markets of Scandinavian countries (Denmark, Norway, Sweden) trademark «Guala». The company, having considerable experience in the international market, seeks to satisfy the demand of Scandinavian manufacturers of alcoholic and non-alcoholic beverages for modern and environmentally friendly packaging materials. At the same time, the goals of the international project were the formation of new partnership relations, the exchange of Ukrainian ideas with Scandinavian partners, and the promotion of a more conscious attitude towards ecological metal packaging. According to the international project, it is proposed not only to increase the volume of exports of already existing products, but also to develop new markets, such as the Scandinavian countries, where there is a demand for light metal packaging and the projected income from the sale of products in new markets, according to the probable development scenario, will be +10 in 2024 million UAN. The detailed implementation plan of the startup regarding the expansion of the company's foreign markets included a calendar schedule and a traction map for various target audiences. To assess the viability of an international startup, its financial model was examined in detail and an annual forecast of the main economic indicators was developed, based on the results of which it is expected that the operating profitability of the international project will be about 65%. Taking into account the high variability of the external environment in recent years, a detailed risk management plan using the STAR method was also developed, according to the risk assessment scale of which the proposed project is on the border between the «low risk» and «risk-free» categories. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі узагальнено сутнісну характеристику міжнародних маркетингових можливостей промислових підприємств; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Гуала Кложерс Технологія Україна» м. Суми; проаналізувано фактори маркетингового зовнішнього середовища підприємства та тенденцій їх зміни; оцінено економічні результати здійснення міжнародних операцій підприємства; визначено організаційно-економічні альтернативи розширення міжнародної діяльності підприємства на засадах маркетингу; надано практичні рекомендації щодо розроблення ефективної міжнародної маркетингової стратегії; проведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінити рівень їх ризиковості. З огляду на досліджені тенденції на ринку легких металевих пакувань, а також визначені сильні та слабкі сторони підприємства, була зосереджена увага на пошуку варіантів розширення міжнародної діяльності через впровадження на ринки скандинавських країн (Данія, Норвегія, Швеція) високоякісної продукції українського виробництва – легких металевих пакувань торгової марки «Гуала». Компанія, маючи значний досвід роботи на міжнародному ринку, прагне задовольнити попит скандинавських виробників алкогольних та безалкогольних напоїв на сучасні та екологічно чисті матеріали для пакування. Цілями міжнародного проекту при цьому стали формування нових партнерських відносин, обмін українською ідеєю зі скандинавськими партнерами та сприяння формуванню більш свідомого ставлення до екологічних металевих пакувань. Згідно міжнародного проекту запропоновано не лише збільшити обсяги експорту вже існуючої продукції, але й освоїти нові ринки, такі як скандинавські країни, де є попит на легкі металеві пакування і прогнозований дохід від реалізації продукції на нових ринках за ймовірним сценарієм розвитку становитиме в 2024 році +10 млн. грн. Сформований детальний план реалізації стартапу щодо розширення зовнішніх ринків компанії включав календарний графік та трекшн-карту для різних цільових аудиторій. Для оцінки життєздатності міжнародного стартапу було детально розглянуто його фінансову модель та розроблений річний прогноз основних економічних показників, за підсумками якого очікується, що операційна рентабельність міжнародного проекту складе близько 65%. Враховуючи високу мінливість зовнішнього середовища останніх років також було розроблено детальний план управління ризиками методом STAR, згідно шкали оцінки ризиків якого запропонований проект знаходиться на межі між категоріями «низький ризик» та «безризиковий». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.subject промислове підприємство uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject international marketing uk_UA
dc.subject industrial enterprise uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.title Міжнародні маркетингові можливості промислового підприємства uk_UA
dc.title.alternative International marketing opportunities of an industrial enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу