00 DSpace/Manakin Repository

Стратегії розвитку вітчизняного ринку спа-послуг в туризмі на прикладі «Sofa Club Hotel & Spa» м. Суми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оксененко, Єлизавета Олегівна
dc.contributor.author Oksenenko, Yelyzaveta Olehivna
dc.date.accessioned 2024-10-09T07:07:38Z
dc.date.available 2024-10-09T07:07:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет агротехнологій та природокористування ; наук. керівник О. В. Коваленко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12577
dc.description This paper examines the theoretical aspects of the organization and development of spa tourism as one of the key elements of the tourism industry, namely: the concept of spa tourism and its impact on the development of the tourism sector are analyzed; features of the structure and development of spa tourism and spa services are considered in detail. The author notes that in the modern world, tourism is becoming not only a means of recreation, but also a strategic direction for preserving and improving health. Consumers are becoming more knowledgeable and discerning, carefully choosing travel destinations that take into account their physical and emotional well-being. In this context, the development of the segment of spa services in the tourist market becomes particularly relevant. The work also presents a detailed analysis of the functioning of the spa services market in Ukraine. The author considered the current state, features of functioning and development strategies of spa tourism in Ukraine, as well as carefully analyzed the demand and supply of spa services in different regions of our country. In this qualification paper, practical recommendations and proposals for the development of the activities of the "Sofa Club Hotel & Spa" hotel in the field of spa tourism have been developed and presented. uk_UA
dc.description.abstract В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації та розвитку спа-туризму як одного із ключових елементів туристичної індустрії, а саме: проаналізовано поняття спа-туризму та його вплив на розвиток туристичного сектору; детально розглянуті особливості структури та розвитку спа-туризму й спа-послуг. Автор зазначає, що в сучасному світі туризм стає не тільки засобом відпочинку, але і стратегічним напрямком для збереження та покращення здоров’я. Споживачі стають більш обізнаними та вибагливими, ретельно вибираючи туристичні напрямки, які враховують їхнє фізичне та емоційне благополуччя. В цьому контексті розвиток сегменту спа-послуг на туристичному ринку стає особливо актуальним. Також у роботі представлено детальний аналіз особливостей функціонування ринку спа-послуг в Україні. Автором розглянуто сучасний стан, особливості функціонування та стратегії розвитку спа-туризму в Україні, а також ретельно проаналізовано попит та пропозиції спа-послуг у різних регіонах нашої держави. У даній кваліфікаційній роботі розроблені та представлені практичні рекомендації та пропозиції щодо розвитку діяльності готелю «Sofa Club Hotel & Spa» у сфері спа-туризму. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject спа-туризм uk_UA
dc.subject спа-послуги uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject spa tourism uk_UA
dc.subject spa services uk_UA
dc.title Стратегії розвитку вітчизняного ринку спа-послуг в туризмі на прикладі «Sofa Club Hotel & Spa» м. Суми uk_UA
dc.title.alternative Strategies for the development of the domestic market of spa services in tourism using the example of «Sofa Club Hotel & Spa» in Sumy uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу