Короткий опис(реферат):
Робота складається із змісту, загальної характеристики роботи та
її кваліфікаційних ознак, огляд досліджень за обраною темою, розділів
основної частини, висновки за результатами МКР (українською та
англійською мовами).
Сформульовано мету, задачі, об’єкт та предмет дослідження,
методи наукового дослідження.
Результати досліджень дозволяють визначти напружено деформований стан елементів моделей структуної плити. Моделі плит
відрізняються способами розташування опорних стійок. Згідно НДС
моделей виконано конструювання елеметів конструктивних груп стержнів
та визначено вагу кожної моделі. Обрано найбільш ефективну модель за
критерієм матеріалоємності.
Аналіз публікацій та досліджень встановив, при порівнянні
даних, отриманих у розрахунках, що вказує на спосіб «грубого»
пониження початкового модуля пружності параметри деформативності, за
яким, найбільше відповідають емпіричним значенням прогинів плит
(балок), що вказує на практику реального проектування. Метод №4-
метод покрокового завдання на конструкцію є більш точним та
базується на врахуванні фізично нелінійної роботи матеріалу. Найбільша
розбіжність в ригелі Р-1 із результатами нелінійного розрахунку складає
115,95 %, а з результатами пониження жорсткості – 211,2%., та з
результатами інженерна нелінійність 1 – 9.91 % Таким чином, проведене
дослідження виявило неузгодженість результатів, отриманих з
використанням нормативних рекомендацій, та результатів лінійного та
нелінійного розрахунку. Різноспрямованість результатів вимагає
додаткових верифікаційних перевірок при використанні нелінійного
аналізу в розрахунках на міцність і жорсткість як засоби уточнення
напружено-деформованого стану конструкції.
В основній частині
наведено опис особливості побудови кінцевоелементнї
стержньової моделі залізобетонного каркасу, аналізи НДС,
сформульовано алгоритм числового експерименту, виконанання
числового експерименту
У висновках, встановлено, найбільш релістичні переміщення з/б
каркасу на нашу думку дає кроковий спосіб прикладення навантаження та
моделювання стрержневих елементів розрахункової схеми фізично
нелінійними стержньовими елементами СЕ210.
Роботу апробовано на Всеукраїнській науковій конференції
студентів та аспірантів, присвяченій Міжнародному дню студента (13-17
листопада 2023 р.).
Суть розробки, основні результати:
The work consists of the content, the general characteristics of the
work and its qualification features, an overview of research on the chosen
topic, sections of the main part, conclusions based on the results of the MQW
(in Ukrainian and English).
The goal, tasks, object and subject of research, methods of
scientific research are formulated.
The research results make it possible to determine the stress-strain
state of structural plate model elements. Slab models differ in the way support
racks are located. According to the VAT of models, the design of the elements
of the structural groups of rods was carried out and the weight of each model
was determined. The most effective model was chosen according to the
criterion of material capacity.
The analysis of publications and studies established, when comparing
the data obtained in the calculations, that indicates a method of "rough"
lowering of the initial modulus of elasticity, the parameters of deformability,
according to which, most closely correspond to the empirical values of
deflections of plates (beams), which indicates the practice of real design.
Method No. 4 - the step-by-step design task method is more accurate and is
based on taking into account the physically non-linear operation of the
material. The largest discrepancy in the P-1 crossbar with the results of
nonlinear calculation is 115.95%, and with the results of stiffness reduction -
211.2%, and with the results of engineering nonlinearity 1 - 9.91%. Thus, the
conducted research revealed the inconsistency of the results obtained using
regulatory recommendations, and the results of linear and non-linear
calculations. The multidirectionality of the results requires additional
verification checks when using nonlinear analysis in strength and stiffness
calculations as a means of specifying the stress-strain state of the structure.
In the main part
a description of the features of the construction of a finite element rod
model of a reinforced concrete frame, VAT analyzes are given, an algorithm of
a numerical experiment is formulated, and a numerical experiment is
performed.
In the conclusions, it was established that, in our opinion, the step-by step method of applying the load and modeling the rod elements of the
calculation scheme with physically non-linear rod elements CE210 provides
the most realistic movements of the s/b frame.
The work has been tested at the All-Ukrainian Scientific Conference of
Students and Postgraduate Students, dedicated to the International Student
Day (13-17 of November, 2023)