Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена проблемі застосування в навчальному процесі закладу вищої освіти інноваційного способу опрацювання матеріаду за допомогою інтелект-карт. Визначено, що інтелект-карти допомагають студентам набагато простіше опрацювати великі обсяги лекційного та самостійного матеріалу. Використання інтелект-карт під час практичного заняття дозволяє швидше запамятовувати інформацію, не витрачаючи час для конспектування. Зроблено висновок про те, що використання інтелект-карт дозволяє оптимізувати процес конспектування, впливає на якість запам’ятовування інформації, надає їй особистої значущості та системності.
Суть розробки, основні результати:
The article is devoted to the problem of using an innovative way of processing material using intelligence cards in the educational process of a higher education institution. It was determined that mind maps help students to process large volumes of lecture and independent material much more easily. The use of intelligence cards during a practical lesson allows you to memorize information faster, without wasting time for note-taking. It was concluded that the use of intelligence cards allows you to optimize the note-taking process, affects the quality of memorizing information, gives it personal significance and systematicity.