00 DSpace/Manakin Repository

Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Drushlyak, Marina
dc.contributor.author Semenikhina, Olena
dc.contributor.author Kharchenko, Inna
dc.contributor.author Mulesa, Pavlo
dc.contributor.author Shamonia, Volodymyr
dc.contributor.author Друшляк, Марина
dc.contributor.author Семеніхіна, Олена
dc.contributor.author Харченко, Інна
dc.contributor.author Мулеса, Павло
dc.contributor.author Шамонія, Володимир
dc.date.accessioned 2024-10-23T11:10:51Z
dc.date.available 2024-10-23T11:10:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation [Electronic resource] / М. Drushlyak, О. Semenikhina, І. Kharchenko [and athers] // Journal of Learning for Development. – 2023. – Vol. 10, № 2. – P. 177-195. – Режим доступу : https://doi.org/10.56059/jl4d.v10i2.777. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12699
dc.description У цьому дослідженні цифрові технології, які потенційно будуть корисними для вчителів у були розглянуті інклюзивний освітній простір. Комбінована класифікація цифрових технологій пропонується інклюзивний напрямок, що включає програмно-технічне забезпечення за трьома основними напрямками: для навчання і повторення; допомагати в навчанні; і розширити можливості навчання. Автори розробили теоретично обґрунтовано модель підготовки вчителів початкової стадії до цифрового використання технології в інклюзивному освітньому просторі. Ефективність розробленої моделі склала перевірено за допомогою педагогічного експерименту, який включав три тести на основі критеріїв. Ефективність моделі авторів підтверджено знаковим тестом на рівні значущості 0,05. uk_UA
dc.description.abstract In this research, digital technologies that will potentially be useful for teachers in an inclusive educational space were considered. The combined classification of digital technologies of inclusive direction, including software and hardware in three main areas, is offered: for training and repetition; to help with learning; and to expand learning opportunities. The authors developed and theoretically substantiated a model for preparing pre-service teachers to use digital technologies in an inclusive educational space. The effectiveness of the developed model was tested through a pedagogical experiment that involved three tests based on criteria. The effectiveness of the authors’ model was confirmed by the sign test at the significance level of 0.05. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject digital technologies uk_UA
dc.subject inclusive educational space uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject інклюзивний освітній простір uk_UA
dc.subject учитель uk_UA
dc.title Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation uk_UA
dc.title.alternative Ефективність цифрових технологій в інклюзивному навчанні для підготовки вчителів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу