Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків,
списку літературних джерел і додатків. У вступі обґрунтовано актуальність теми
дослідження, сформульовано її мету та задачі, визначено об’єкт, предмет і методи
дослідження, розкрито наукову спрямованість дослідження, практичне значення
кваліфікаційної роботи, надано відомості щодо апробації результатів
дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів
та аналіз сучасного практичного досвіду організації адміністративного
менеджменту на підприємствах та перспектив його впровадження га підприємствах
малого бізнесу. Теоретичною основою дослідження виступають теоретичні та
практичні ідеї сучасних зарубіжних і українських науковців та практиків з розробки
та удосконалення адміністративного менеджменту на підприємствах торгового
сектору. У другому розділі кваліфікаційної роботи автором надана проаналізовані
нормативно-правові акти регулювання діяльності малого бізнесу в Україні та
проблеми його розвитку. Автором надана організаційно-економічна
характеристика діяльності досліджуваного торгового підприємства малого
бізнесу, зроблений аналіз системи управління персоналом підприємства та
документооборотом – основних складових адміністрування на підприємстві.
Основні положення дослідження, що визначають його наукову спрямованість,
полягають у розробці і обґрунтуванні пропозицій з впровадження елементів
адміністративного управління малим бізнесом. На підставі SWOT- аналізу
досліджуваного підприємства визначені слабкі та сильні його сторони, які були
порівняні із поточними загрозами та наявними можливостями, що в результаті
допомогло визначити напрямки стратегічного розвитку підприємства. З метою
встановлення єдиних вимог до підготовки, обробки, зберігання та використання
документів, що утворюються в процесі адміністративного управління
підприємства малого бізнесу, і документів, що надходять на підприємство, а
також для поліпшення і підвищення ефективності документообігу запропоновано
розробити і ввести в дію нову Інструкцію з діловодства. Для виявлення потреби в
професійному зростанні персоналу підприємства, визначення шляхів підвищення
ефективності його роботи запропонований метод оцінки його професійний
якостей під назвою «360 градусів». Дослідження та досвід управління показують,
що навчання в робочий час є більш ефективним і, ймовірно, більш надійним.
Новому персоналу рекомендується пройти підвищення кваліфікації після
відпрацювання не менше шести місяців.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a
list of literature sources and appendices. The introduction substantiates the relevance of
the research topic, formulates its goal and objectives, defines the object, subject and
methods of research, reveals the scientific focus of the research, the practical
significance of the qualification work, provides information on the testing of the
research results. The purpose of the qualification work is to generalize theoretical
aspects and analyze modern practical experience in organizing administrative
management at enterprises and the prospects for its implementation at small business
enterprises. The theoretical basis of the study is the theoretical and practical ideas of
modern foreign and Ukrainian scientists and practitioners on the development and
improvement of administrative management at enterprises of the trade sector. In the
second section of the qualification work, the author provides an analysis of the
regulatory and legal acts regulating the activities of small businesses in Ukraine and the
problems of its development. The author provides an organizational and economic
characteristic of the activities of the studied small business trading enterprise, analyzes
the enterprise's personnel management system and document flow - the main
components of administration at the enterprise. The main provisions of the study, which
determine its scientific focus, are the development and justification of proposals for the
implementation of elements of administrative management of small businesses. Based
on the SWOT analysis of the studied enterprise, its weaknesses and strengths were
identified, which were compared with current threats and existing opportunities, which
ultimately helped to determine the directions of strategic development of the enterprise.
In order to establish uniform requirements for the preparation, processing, storage and
use of documents generated in the process of administrative management of a small
business enterprise, and documents received by the enterprise, as well as to improve and
increase the efficiency of document flow, it is proposed to develop and implement a
new Instruction on office management. To identify the need for professional growth of
the company's personnel and determine ways to increase the efficiency of their work, a
method of assessing their professional qualities called "360 degrees" has been proposed.
Research and management experience show that training during working hours is more
effective and, probably, more reliable. New personnel are recommended to undergo
advanced training after working for at least six months.