00 DSpace/Manakin Repository

Використання віртуальної реальності в екскурсійній діяльності Сумського регіону

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврик, Юрій Володимирович
dc.contributor.author Lavryk, Yuriy Volodymyrovych
dc.date.accessioned 2024-12-23T09:52:44Z
dc.date.available 2024-12-23T09:52:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет агротехнологій та природокористування ; наук. керівник О. В. Коваленко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12888
dc.description The study examines the impact of virtual reality (VR) on excursion activities, specifically in the context of the Sumy region and Ukraine as a whole. Detailed examples of the implementation of VR technologies in the tourism industry are presented, including virtual tours of significant historical and cultural landmarks such as the Spaso-Preobrazhensky Cathedral and the Savchenko Museum. The author emphasizes the advantages of VR, such as expanding access to landmarks, the ability to induce emotional experiences, and improving training and learning across various fields, including education, medicine, architecture, and entertainment. A separate section of the text discusses the impact of the war in Ukraine and the COVID-19 pandemic on the development of excursion activities, particularly the shift towards domestic tourism and the patriotic perception of one’s own culture and heritage. Examples of the use of VR technologies in an international context are also provided, specifically in museums such as the Louvre and the "Amsterdam in VR" project, which demonstrate how technologies can enhance the tourist experience. Virtual reality proves to be a powerful tool for the restoration, popularization, and development of cultural heritage, opening new opportunities for attracting tourists and improving their connection with the surrounding world. uk_UA
dc.description.abstract В даній роботі розглянуто вплив віртуальної реальності (VR) на екскурсійну діяльність, зокрема в контексті Сумського регіону та України в цілому. Подаються детальні приклади впровадження VR-технологій у туристичній індустрії, включаючи віртуальні тури по значущим історичним та культурним пам'яткам, таким як Спасо-Преображенський кафедральний собор, музей Савченка. Автор акцентує увагу на перевагах VR, таких як розширення доступу до пам'яток, можливість індукції емоційного досвіду, поліпшення навчання та тренувань у різних сферах, включаючи освіту, медицину, архітектуру та розваги. В окремій частині тексту обговорюється вплив війни в Україні та пандемії COVID-19 на розвиток екскурсійної діяльності, зокрема зміщення акценту на внутрішній туризм і патріотичне сприйняття власної культури та спадщини. Також наведені приклади використання VR-технологій у міжнародному контексті, зокрема в музеях, таких як Лувр, і проект "Amsterdam in VR", які демонструють, як технології можуть вдосконалити туристичний досвід. Віртуальна реальність виявляється потужним інструментом для відновлення, популяризації та розвитку культурної спадщини, відкриваючи нові можливості для залучення туристів та покращення їхнього взаємозв'язку з оточуючим світом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject історико-культурний туризм uk_UA
dc.subject збереження uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject historical and cultural tourism uk_UA
dc.subject preservation uk_UA
dc.title Використання віртуальної реальності в екскурсійній діяльності Сумського регіону uk_UA
dc.title.alternative The Use of Virtual Reality in the Excursion Activities of the Sumy Region uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу