00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічні напрямки діджитал-маркетингу переробного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жорнокуй, Богдан Олександрович
dc.contributor.author Zhornokuy, B. O.
dc.date.accessioned 2025-01-17T12:13:08Z
dc.date.available 2025-01-17T12:13:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13165
dc.description The qualification work studies the theoretical and methodological foundations of the formation of strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. The organizational and economic characteristics are considered and the marketing activities of the enterprise are assessed. The author has assessed the strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. The features of the implementation of digital marketing as a tool for anti-crisis development of the enterprise are determined and the strategies for promoting the enterprise on the Internet and social networks are investigated. The work presents a plan for the implementation of strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. Digital marketing is an integral part of the modern business environment. It is based on tools that ensure the promotion of goods and services through digital communication channels. The use of digital marketing allows processing enterprises to significantly increase their competitiveness, adapting to the conditions of global digitalization of the economy. The essence of digital marketing is the use of tools and methods to ensure interactive interaction with the audience through digital channels. The importance of digital marketing is due to rapid changes in consumer preferences and the need for enterprises for flexible marketing strategies. Digital tools do not allow personalization of communications, as well as obtaining data for analysis and prediction of consumer behavior. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі вивчено теоретико - методичні основи формування стратегічних напрямків діджитал-маркетингу переробного підприємства. Розглянуто організаційно – економічну характеристику та проведена оцінка маркетингової діяльності підприємства. Автором здійснена оцінка стратегічних напрямів діджитал-маркетингу переробного підприємства. Визначено особливості впровадження діджитал-маркетингу як інструменту антикризового розвитку підприємства та досліджено стратегії просування підприємства в Інтернеті та соціальних мережах. В роботі представлено план впровадження стратегічних напрямків діджитал-маркетингу переробного підприємства. Digital-маркетинг є невід’ємною складовою сучасного підприємницького середовища. У його основі лежать інструменти, що забезпечують просування товарів і послуг через цифрові канали комунікації. Застосування digital-маркетингу дозволяє переробним підприємствам значно підвищити свою конкурентоспроможність, адаптуючись до умов глобальної цифровізації економіки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject діджитал-маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject marketing activities uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.title Стратегічні напрямки діджитал-маркетингу переробного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Strategic directions of digital marketing of a processing enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу