00 DSpace/Manakin Repository

Управління та формування складових комплексу маркетингу аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Сергій Ігорович
dc.contributor.author Kravchenko, Serhii Ihorovych
dc.date.accessioned 2025-01-17T13:02:33Z
dc.date.available 2025-01-17T13:02:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. І. Мусієнко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13167
dc.description The qualification work considers methodological and practical recommendations for searching for directions for improving the management system and forming the marketing complex of an agricultural enterprise, analyzes theoretical views on this topic, and conducts an economic analysis of the enterprise's activities. The analysis of existing theoretical aspects of forming an effective marketing complex of an agricultural enterprise is carried out, the structure and determining factors of managing the marketing complex at the agricultural enterprise "Research Farm of the Institute of Agriculture of the North-East of the National Academy of Agrarian Sciences of Ukraine" Sumy district of Sumy region are characterized and the effectiveness of its constituent elements is assessed. Modern economic conditions in which enterprises operate are characterized by dynamics and uncertainty, in this context, the development of a sound development strategy is key to the stability of the enterprise in the market. In order to assess the effectiveness of promotional policies, an assessment of the enterprise's marketing communications complex for the period 2021-2023 was carried out and the economic efficiency of the communication mix was calculated. Based on the results of the assessment of the marketing complex, proposals were made to improve marketing activities at the agricultural enterprise «Research Farm of the Institute of Agriculture of the North-East of the National Academy of Agrarian Sciences of Ukraine», a software implementation program was proposed and an advertising appeal was developed for conducting an advertising campaign in the Sumy region, and the impact of the proposed measures on the main indicators of the enterprise's performance was also determined. During the study, a set of analysis and generalization methods was used, namely, analysis of the external environment, assessment of internal resources and strengths of the enterprise. The economic feasibility of implementing measures to improve the enterprise's marketing complex in the areas of expanding the product range, sales system, selection of pricing strategies for each segment and marketing communications was substantiated. As a result of the calculations, the implementation of the proposed measures requires 17,081.5 thousand UAH of capital expenditures, 1,536 thousand UAH of expenses for maintaining its own sales network, which will ensure an increase in revenue by 18,660.5 thousand UAH and profit by 8,607.7 thousand UAH. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто методичні і практичні рекомендації щодо управління та формування складових комплексу маркетингу аграрного підприємства, досліджено теоретико – методичні основи управління та формування складових комплексу маркетингу, проведено аналіз складових комплексу маркетингу підприємства, запропоновано та обґрунтовано напрями удосконалення управління та формування складових комплексу маркетингу підприємства. Здійснено аналіз існуючих теоретичних аспектів формування результативного комплексу маркетингу аграрного підприємства, охарактеризовано структуру та визначальні чинники управління комплексом маркетингу на аграрному підприємстві «Дослідне господарство Інституту сільського господарства Північного Сходу Національної академії аграрних наук України» Сумського району Сумської області та оцінювання ефективності його складових елементів. Сучасні економічні умови, у яких працюють підприємства, характеризуються динамікою та невизначеністю, в цьому контексті розробка обґрунтованої стратегії розвитку є ключовою для стійкості підприємства на ринку. З метою оцінки ефективності промо-політик було проведено оцінку комплексу маркетингових комунікацій підприємства за період 2021-2023рр.та розраховано економічну ефективність комунікаційного міксу. На основі отриманих результатів оцінки комплексу маркетингу сформовані пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності на аграрному підприємстві «Дослідне господарство Інституту сільського господарства Північного Сходу Національної академії аграрних наук України», запропоновано програму впровадження програмного забезпечення та розроблене рекламне звернення для проведення рекламної кампанії в Сумській області а також визначено вплив запропонованих заходів на основні показники діяльності підприємства. В ході дослідження було використано комплекс методів аналізу та узагальнення, а саме аналіз зовнішнього середовища, оцінку внутрішніх ресурсів та сильних сторін підприємства. В результаті проведених розрахунків реалізація запропонованих заходів потребує 17081,5 тис грн капітальних витрат, витрат на утримання власної збутової мережі 1536 тис грн, що забезпечить зростання виручки на 18660,5 тис грн та прибутку на 8607,7 тис грн. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject аграрне підприємство uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject просування продукції uk_UA
dc.subject agricultural enterprise uk_UA
dc.subject marketing complex uk_UA
dc.subject product promotion uk_UA
dc.title Управління та формування складових комплексу маркетингу аграрного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Management and formation of components of the marketing complex of an agricultural enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу