00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства сфери послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвиненко, В'ячеслав Олексійович
dc.contributor.author Lytvynenko, V. O.
dc.date.accessioned 2025-01-17T13:29:28Z
dc.date.available 2025-01-17T13:29:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Нечипоренко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13169
dc.description The qualification work is devoted to finding ways to improve marketing management of the competitiveness of service enterprises. The first section examines the theoretical and methodological foundations of marketing management of the competitiveness of service enterprises, identifies factors that affect the level of competitiveness of hotel and restaurant enterprises, characterizes the components of the quality of products and services in the hotel and restaurant business, analyzes the current state of the hotel and restaurant business market and identifies price and non price methods of competition used by enterprises in the industry. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied hotel and restaurant enterprise, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the competitiveness of the enterprise's services was carried out, a SWOT analysis was conducted and the level of customer satisfaction with the quality of services in the studied hotel and restaurant establishment was assessed. The third section substantiates the directions of strategic management of the competitiveness of the hotel and restaurant enterprise. Based on the PEST analysis of the hospitality industry in the Sumy region, a program of partnership relations of the center is proposed. A media plan for the company has been developed, which can be adjusted depending on the needs of the company, changes in the market situation, and the available budget.An investment project for the development of a mobile application for a hotel and restaurant enterprise is proposed for implementation, which has the potential to become an effective tool for improving customer service, increasing income and competitiveness. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства сфери послуг. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингового управління конкурентоспроможності підприємства сфери послуг, визначено фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності готельно ресторанних підприємств, охарактеризовано складові якості продукції та послуг в готельно-ресторанному бізнесі, проаналізовано сучасний стан ринку готельно ресторанного бізнесу та визначено цінові та нецінові методи конкурентної боротьби, що використовують підприємств галузі. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного готельно-ресторанного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання конкурентоспроможності послуг підприємства, проведено SWOT-аналіз та оцінку рівня задоволеності клієнтів якістю послуг в досліджуваному готельно ресторанному закладі. В третьому розділі обґрунтовано напрями стратегічного управління конкурентоспроможністю готельно-ресторанного підприємства. На основі проведеного PEST- аналізу галузі гостинності в Сумській області запропоновано програма партнерських відносин центру. Запропоновано до впровадження інвестиційний проект з розробки мобільного додатку для готельно-ресторанного підприємства має потенціал стати ефективним інструментом для покращення обслуговування клієнтів, збільшення доходів і конкурентоспроможності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject сфера послуг uk_UA
dc.subject сфера гостинності uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject service industry uk_UA
dc.subject hospitality industry uk_UA
dc.title Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства сфери послуг uk_UA
dc.title.alternative Marketing management of the competitiveness of service enterprises uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу