Короткий опис(реферат):
В кваліфікаційній роботі вивчено теоретико – методичні засади маркетингової стратегії формування позитивного іміджу підприємства, досліджено стан маркетингової діяльності та надано комплексну оцінку іміджу підприємства, обґрунтовано необхідність формування позитивного іміджу як самостійного стратегічно важливого ресурсу підприємства, розроблено маркетингову стратегію вдосконалення іміджу підприємства та здійснено економічну оцінку маркетингової стратегії вдосконалення іміджу підприємства.
Визначені використовувані засоби та канали поширення PR - інформації для формування іміджу в системі внутрішнього маркетингу підприємства. За сформованим алгоритмом проведено комплексну оцінку підприємства за отримано інформацією від його основних цільових аудиторій, а саме працівників підприємства, споживачів послуг, бізнес партнерів, громадськості та державних установ. Встановлено, що комунальне підприємство має досить сильний позитивний імідж серед цільової аудиторії, що підтверджено результатами отриманими за оцінюванням як якісної, так і кількісної інформації. Виявлено, що серед груп цільової аудиторії підприємства, відсутня чітка уява про місію підприємства та поставлені стратегічні цілі і задачі.
Обґрунтовано необхідність формування позитивного іміджу як самостійного стратегічно важливого ресурсу комунального підприємства. Прогнозовано вплив сформованого іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. В межах розробки маркетингової стратегії вдосконалення іміджу запропоновано модель перевірки ступеня актуальності іміджу комунального підприємства на ринку. Рекомендовано при розробці стратегії формування сильного іміджу використовувати низку маркетингових інструментів прямої та опосередкованої дії. Для підвищення гарантії мати позитивний імідж в інформаційному полі, пропоновано підприємству додатково стимулювати споживачів ділитися позитивними відгуками. Задля цього сформовано алгоритм розробки та реалізації стратегії формування іміджу підприємства, запропонована базова платформа формування іміджу та визначено основні стратегічні напрями формування іміджу підприємства в Інтернет мережі.
Здійснено економічну оцінку маркетингової стратегії вдосконалення іміджу підприємства, основними елементами якої є удосконалена організаційна структура підприємства з виокремленням відділу маркетингу та розробка сайту, покликаного донести визначену ідею з позиціонування підприємства, що відображуватиметься в сформованій місії та стратегічному баченні комунального підприємства.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work studied the theoretical and methodological principles of the marketing strategy for forming a positive image of the enterprise, investigated the state of marketing activities and provided a comprehensive assessment of the image of the enterprise, substantiated the need to form a positive image as an independent strategically important resource of the enterprise, developed a marketing strategy for improving the image of the enterprise and carried out an economic assessment of the marketing strategy for improving the image of the enterprise.
The means and channels used to disseminate PR information for image formation in the internal marketing system of the enterprise were determined. According to the developed algorithm, a comprehensive assessment of the enterprise was carried out based on information received from its main target audiences, namely employees of the enterprise, consumers of services, business partners, the public and government institutions. It was established that the utility enterprise has a fairly strong positive image among the target audience, which is confirmed by the results obtained from the assessment of both qualitative and quantitative information. It was revealed that among the target audience groups of the enterprise, there is no clear idea of the mission of the enterprise and the strategic goals and objectives set.
The necessity of forming a positive image as an independent strategically important resource of a utility enterprise is substantiated. The impact of the formed image on increasing the efficiency of activities and strengthening the competitive advantages of the enterprise is predicted. Within the framework of developing a marketing strategy for improving the image, a model for checking the degree of relevance of the image of a utility enterprise in the market is proposed. It is recommended to use a number of marketing tools of direct and indirect action when developing a strategy for forming a strong image. To increase the guarantee of having a positive image in the information field, it is proposed that the enterprise additionally stimulate consumers to share positive reviews. For this purpose, an algorithm for developing and implementing a strategy for forming the image of the enterprise is formed, a basic platform for forming the image is proposed, and the main strategic directions for forming the image of the enterprise on the Internet are determined.
An economic assessment of the marketing strategy for improving the image of the enterprise was carried out, the main elements of which are an improved organizational structure of the enterprise with the separation of the marketing department and the development of a website designed to convey a specific idea of the enterprise's positioning, which will be reflected in the formed mission and strategic vision of the utility enterprise.