Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингового управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингового управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу, визначено сутність та складові процесу, охарактеризовано переваги та недоліки основних моделей управління лояльністю споживачів, проаналізовано сучасний стан ринку кави та закладів громадського харчування та визначено напрями ефективного маркетингового управління лояльністю споживачів. Крім того автором досліджено основні виклики, якими стикаються власники кав’ярень в період воєнного стану та функціонування поблизу кордону.
В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваної мережі кав’ярень, проаналізовано її маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності мережі кав’ярень, проведено SWOT-аналіз та визначено фактори, що впливають на зміну лояльності споживачів. Проведено оцінювання рівня лояльності споживачів мережі кав’ярень.
В третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу. Запропоновано до впровадження корпоративну стратегію мережі кав'ярень, що стане фундаментом для подальшого формування лояльної аудиторії мережі, головного фактору розвитку мережі. На основі проведеного EFAS-аналізу розроблено програму лояльності споживачів, що сприятиме формуванню спільноти клієнтів, підтримці місцевих жителів.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to finding ways to improve marketing management of consumer loyalty in small business enterprises. The first section examines the theoretical and methodological foundations of marketing management of consumer loyalty in small business enterprises, identifies the essence and components of the process, characterizes the advantages and disadvantages of the main models of consumer loyalty management, analyzes the current state of the coffee market and catering establishments, and identifies areas of effective marketing management of consumer loyalty. In addition, the author examines the main challenges faced by coffee shop owners during martial law and operation near the border.
The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied coffee shop network, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the marketing activities of the coffee shop chain was carried out, a SWOT analysis was conducted and factors influencing the change in consumer loyalty were identified. An assessment of the level of consumer loyalty of the coffee shop chain was carried out.
The third section substantiates the directions for improving the management of consumer loyalty of a small business enterprise. A corporate strategy for the coffee shop chain was proposed for implementation, which will become the foundation for the further formation of a loyal audience of the network, the main factor in the development of the network. Based on the EFAS analysis, a consumer loyalty program was developed, which will contribute to the formation of a customer community and the support of local residents.