00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове планування та управління політикою просування продукції підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Могилевська, Олена Вікторівна
dc.contributor.author Mogilevska, Olena Vykrivna
dc.date.accessioned 2025-01-20T10:53:13Z
dc.date.available 2025-01-20T10:53:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13177
dc.description In the qualification work, the theoretical principles of planning and management of the company's product promotion policy were investigated. The essence, concepts, and features of the company's product promotion policy planning were considered. Promotion policy planning in the enterprise management system involves the development of a set of measures by the enterprise or its representatives using a set of communication tools, i.e. directions of communication policy. A general analysis of the activities of "Agrocontract" LLC, the main economic indicators, an assessment of the planning of the enterprise's marketing and policy and product promotion was carried out. The marketing complex, product range, prices and sales of products were studied. The company specializes in retail trade. The prices of the company's goods tend to increase annually, but there is a range of discounts for regular customers. Products are sold not only within the local market, but partly outside the Sumy region. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position on the building materials market, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of sales markets by improving communication links. Ways of improving the planning of the enterprise's product promotion policy are substantiated, the advertising and communications budget is calculated, which will determine what actions need to be performed to realize the set goals. The use of promotional funds for advertising and communication activities is fully justified and targeted, in sufficient quantities to ensure stable sales of products. It is recommended to pay the most attention to the promotion of the site, since a large number of consumers are looking for information specifically on the company's website or by search terms for the corresponding products. Also, promotions for potential consumers, an expendable part for the enterprise, but this will make it possible to increase the number of consumers, and therefore, the volume of product sales. The conducted modeling of the internal profitability of the funds invested in the implementation of the recommendations made, depending on the change in the sales volume of products, showed that the funds invested in the development and improvement of the marketing communication policy will have an internal profitability of at least 6%. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади планування та управління політикою просування продукції підприємства, розглянуто сутність, поняття, особливості планування політикою просування продукції підприємства. Планування політики просування у системі управління підприємством передбачає розробку комплексу заходів підприємства чи його представників з використання сукупності комунікативних інструментів, тобто напрямів комунікаційної політики. Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ «Агроконтракт», основних економічних показників, зроблена оцінка планування маркетингової та політики підприємства та просування продукції. Досліджено комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціни та збут продукції. Підприємство спеціалізується на роздрібній тогівлі. Ціни на товари підприємства мають тенденцію до щорічного зростання, проте існує діапазон знижок для постійних клієнтів. Продукція реалізується не тільки в межах місцевого ринку, але частково за межами Сумської області. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку будівельних матеріалів, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення ринків збуту шляхом покращення комунікаційних зв’язків. Обґрунтовано шляхи вдосконалення планування політики просування товарів підприємства, розраховано рекламно-комунікацій бюджет який визначить, які дії потрібно виконати для реалізації поставлених цілей. Використання на рекламно-комунікаційні заходи просування коштів є повністю обґрунтованим і цілеспрямованим, в достатній кількості щоб забезпечити стабільний збут продукції. Найбільшу увагу пропонується приділити просуванню сайту, оскільки велика кількість споживачів шукає інформацію саме на сайті підприємства або за пошуковими словами відповідної продукції. Також акції для потенційних споживачів, витратна частина для підприємства, але це дасть змогу збільшити чисельність споживачів, а відтак, і обсяги реалізації продукції. Проведене моделювання внутрішньої дохідності вкладених в реалізацію зроблених рекомендацій коштів залежно від зміни обсягів збуту продукції, показало що кошти вкладені в розробку та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики, будуть мати внутрішню дохідність не нижче 6%. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject logistics system uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.title Маркетингове планування та управління політикою просування продукції підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing planning and management of the company's product promotion policy uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу